Senaste nytt

[Business class] Sverige-Miami T/R, SAS, 18.200 SEK inkl. skatter

Senator

Moderator
Då har jag bokat denna deal, så tack till @Dr. Miles för tipset. Två vuxna och en infant.

Stopover i NYC på utresan samt hemresan. Bokat via SAS 24t tjänst för EBG/EBD. Mycket kompetent "Traveller Consultant" vart än denna befann sig i världen. Behövde lära honom att I-klass på American inte vara bonusplatser med rabatterat business ;) Sjukt svårt att hitta antingen I-klass med American eller P-klass med United i mellandagarna samt efter nyår. Hittade American JFK-MIA med B77W, och till min stora glädje var rad 1 i deras Flagship First ledigt för familjen Senator. Tillbaka till NYC blev det United från FLL via IAD. Det var allt som fanns. Gillar att man får åka både American och United på denna.

Skall bli spännande med INF i Business på long-haul samt jet-lag :p
 

Brandten

Medlem
Kanske är blind men ser inga datum när man kan boka samt flyga ut / hem?
Ut 8 januari 2019 och hem 11 eller 12 Jan 2019 hade varit fint!
 

Tockstew

Medlem
Då har jag bokat denna deal, så tack till @Dr. Miles för tipset. Två vuxna och en infant.

Stopover i NYC på utresan samt hemresan. Bokat via SAS 24t tjänst för EBG/EBD. Mycket kompetent "Traveller Consultant" vart än denna befann sig i världen. Behövde lära honom att I-klass på American inte vara bonusplatser med rabatterat business ;) Sjukt svårt att hitta antingen I-klass med American eller P-klass med United i mellandagarna samt efter nyår. Hittade American JFK-MIA med B77W, och till min stora glädje var rad 1 i deras Flagship First ledigt för familjen Senator. Tillbaka till NYC blev det United från FLL via IAD. Det var allt som fanns. Gillar att man får åka både American och United på denna.

Skall bli spännande med INF i Business på long-haul samt jet-lag :p
Infant i business är en breeze för er och barnet;). Genom att boka business minskar man ju också mängden medresenärer som kan störas..... så tänker jag. Skämt å sido så ger business så mycket större möjligheter till avledande manövrar för att hålla juniorer glada så all in all är business alltid rätt med infants. Mycket enklare än eko.
 

ELOS

Medlem
Spädbarn i business borde vara förbjudet. Har upplevt flera fördärvade resor. Om
Man har barn som är mindre än ett år mår de bäst att vara hemma. Det ör bara föräldrarnas ego som för stt man reser med ett så litet barn.
 
Toppen