Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Världen T/R, Qatar Airways 2 för 1, från 17.000 SEK inkl.skatter per pers

Zfarnor

Medlem
Det här är andra tillfället att köpa 2 betala för 1 under våren. kampanjen kom första gången i februari 2014. Jag köpte 4 biljetter för min familj till Tokyo via Doha 9-21 juli. kostnad för fyra 57 000 kr men det ser ut att samma antal biljett går att få lite billigare för 52 700 kr nu hos dem. Kanske borde man ha väntat tills idag. synd.
 

Unicornone

Medlem
Man får ju hoppas att den nya premiumterminalen är bättre än den förra, den var inte mkt att hänga i julgranen… Bäst var duscharna om jag ska vara ärlig.

Priset har gått upp en del, vi åkte ARN-BKK i februari bokade i november-13 för straxt över 21kkr nu var det väl ca 24500:-.
 
Last edited:

Gurkan

Medlem
Man får ju hoppas att den nya premiumterminalen är bättre än den förra, den var inte mkt att hänga i julgranen… Bäst var duscharna om jag ska vara ärlig.

Priset har gått upp en del, vi åkte ARN-BKK i februari bokade i november-13 för straxt över 21kkr nu var det väl ca 24500:-.

Kan inte annat än att hålla med dig om detta. Åtminstone Business delen. First class delen skall hålla en bra och hög standard har jag hört! Kanske får testa den i sommar då vi tänkte flyga till Dubai och då flyger man First från DOHA.
 
Kampanjen är igång igen:

Res tillsammans i Business Class och utnyttja vårt exklusiva 2 för 1 erbjudande*.
Trött på kyla och regn? Vi har lösningen. Unna dig en riktigt lyxig sista minuten-resa med garanterad sol och värme! Just nu erbjuder vi er att resa 2 för 1 i Världens Bästa Business Class. Ta chansen att uppleva förstklassig service och bekvämlighet till ett mycket förmånligt pris. Ta med en vän och boka en sommarresa till exempelvis Bangkok från endast 23,945 SEK för 2 personer*.

Boka senast den 12 juli på och res mellan den 4 juli och 31 augusti.

Från Stockholm till: Totalt pris i Business Class inkl skatter och avgifter för 2 personer från:

Utvalda populära destinationer:
Bangkok 23945 SEK
Colombo 24845 SEK
Bali 30245 SEK
Singapore 26545 SEK
Phuket 25945 SEK
Kuala Lumpur 25545 SEK

Regler & Villkor
Försäljningsperiod: 2 - 12 juli 2014
Reseperiod: 4 juli - 31 augusti 2014
Minimum reslängd: 5 dagar
Maximum reslängd: 1 månad
Passagerarna måste resa tillsammans.
Skatter och avgifter tillkommer även för reskamratens biljett.
Det finns ett begränsat antal platser, och platserna kan ta slut.
Gäller Qatar Airways egna flyg.
Erbjudandet gäller endast för vuxenbiljetter och kan inte kombineras med andra erbjudanden.
Ytterligare villkor finns. Kontrollera aktuella villkor när du gör din bokning.

Läs mer på Qatar Airways
 
Den findes også på forsiden :)
Qatar 2-for-1 på Business Class til Asien, Australien & Mellemøsten - BusinessClass.dk

Interessant med rejseperioderne.. Jeg kiggede på den i formiddags og der var grundprisen på København-Bangkok lige under $1000 og der VAR perioderne begrænset. Nu er grundprisen $1016 og der er ingen expiration date på dealen.

Følgende står dog stadig i Fare Rules:
VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 01NOV14 AND ON/
BEFORE 15DEC14. ALL TRAVEL MUST BE COMPLETED BY
MIDNIGHT ON 15DEC14.

og

TICKETS MUST BE ISSUED ON/AFTER 29OCT14 AND ON/BEFORE
31OCT14.

Så jeg ville ikke vente for længe med at bestemme mig.

Edit: Priserne blev opdateret kl. 15:18 - et par timer efter jeg undersøgte dem første gang.
 
Toppen