Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Världen T/R, Qatar Airways 2 för 1, från 17.000 SEK inkl.skatter per pers

Blev så exalterad att jag bokade en resa till Dubai! Men i farten så skrev jag in För och efternamn på fel rad. När jag går in och uppdaterar Pass info så ändrar den till rätt i bokningen men är jag loggar in igen på nytt så är det tillbaka till fel. Måste jag nu betala 1500 DKK i ändringsavgift eller brukar de vara snälla och byta eller kan jag bara åka till flygplatsen och checka in ändå?
 

Dr. Miles

Expert
Blev så exalterad att jag bokade en resa till Dubai! Men i farten så skrev jag in För och efternamn på fel rad. När jag går in och uppdaterar Pass info så ändrar den till rätt i bokningen men är jag loggar in igen på nytt så är det tillbaka till fel. Måste jag nu betala 1500 DKK i ändringsavgift eller brukar de vara snälla och byta eller kan jag bara åka till flygplatsen och checka in ändå?

Om du har bara skrivit förnamn och efternamn på fel plats, brukar det inte vara några problem.
Så länge det står båda namnen i passet, då är det OK.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Homer

Medlem
Så länge bmi Diamond Club existerar, är det nog bland en av de bästa programmen att kreditera Qatar Airways flygningar.

Funderade på det också, kreditera poäng till program som man annars aldrig använder brukar tyvärr, enligt min erfarenhet, sluta med att det blir för lite för att kunna använda till något och sen förfaller de.
 

Alx

Medlem
Qatar Airways har som säkert många av er redan har sett en banner här på BC.se där de just nu visar ett kanonerbjudande. 2-4-1 i Business class från Stockholm till en hel rad destinationer. Erbjudandet går endast att boka 12-16 maj så det gäller att bestämma sig snabbt. Reseperiod 1 juni - 31 augusti.

/Moderator: tog bort uppmaning att klicka på banners
 
Som jag har väntat, men så är reseperioden väldigt kort. Förra gången har jag för mig att den var fram till december?!
 

Alx

Medlem
Eftersom jag själv försöker (hör-hemma-i-en-annan-tråd-diskussion) Qatar Airways så fick jag istället passa på att boka in föräldrarna till Indonesien. Otroligt bra pris måste jag säga!!

Dock verkar QR ha bestämt sig för att "review" betalningen innan de slutgiltigt godkänner bokningen. Är det vanligt att de gör så och hur lång tid brukar det ta?
 
Toppen