Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Världen T/R, Qatar Airways 2 för 1, från 17.000 SEK inkl.skatter per pers

famhanssons

Medlem
Jag letar Arn-Bkk från 9/11 till 19/11. Kan åka dit någon dag tidigare och hem någon dag senare. Finns inte mycket att välja på och billigaste priset slutar på 11.138 kr / pers. Turkish tar 12.600. Tyvärr är det väldigt lång layover på vägen dit.

Vet ni experter om de brukar släppa fler biljetter eller är detta som finns?
 

Dr. Miles

Expert
Vet ni experter om de brukar släppa fler biljetter eller är detta som finns?
Qatar Airways har infört ny bokningsklass R för Business class saver från i år (om jag minns rätt) därför erfarenhet från tidigare kampanjer i I klass kan inte applicera den här gången.

Personligen skulle jag välja Turkish Airlines om det finns priset på dina önskade datum.
Deras pris är återbetalningsbart mot avgift. Den här Qatar Airways kampanjen är ej återbetalningsbar.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

famhanssons

Medlem
Qatar Airways har infört ny bokningsklass R för Business class saver från i år (om jag minns rätt) därför erfarenhet från tidigare kampanjer i I klass kan inte applicera den här gången.

Personligen skulle jag välja Turkish Airlines om det finns priset på dina önskade datum.
Deras pris är återbetalningsbart mot avgift. Den här Qatar Airways kampanjen är ej återbetalningsbar.

Korrekta och alltid användbar hjälp av Dr. Miles. Tar som vanligt av mig hatten och bugar :)
 

Voyageur

Medlem
Bra priser igen då! Letar precis flyg ARN-BKK 2-4 nov till 9-11 nov, men åker själv. Hojta till om det är någon som vill utnyttja dealen :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

mash

Medlem
Då var 2-för-1 rean slut för den här gången, men redan idag så fortsätter Qatar med sin vanliga rea och vissa destinationer är till och med billigare än på 2-för-1 rean, t.ex. Krabi för 9,995 SEK eller Hong Kong för 10,395 SEK utan krav på att köpa två biljetter.
 

Dr. Miles

Expert
Uppdaterad: 2016-08-28

Qatar Airways Business class 2 för 1 kampanj till utvalda destinationer.
Det finns flera destinationer än dem som jag skrev i listan.

Minst 2 personer måste resa hela resan tillsammans.
Köpa senast 2016-SEP-05.

[Business class] Stockholm-Världen T/R, Qatar Airways 2 för 1, från 6.650 SEK inkl. skatter per person

ARN-utvalda QR destinationer i Världen T/R
Flygbolag: Qatar Airways (QR)
Kabinklass: Business class
Bokningsklass: R
Fare basis: RJTQP2NX
Pris: alla priser är frånpriser inkl. skatter per person.
  • Dubai (DXB): 6.626 SEK
  • Hong Kong (HKG): 10.760 SEK
  • Phuket (HKT): 11.056 SEK
  • Shanghai (PVG): 11.255 SEK
  • Bangkok (BKK): 11.306 SEK
  • Singapore (SIN): 12.060 SEK
  • Kuala Lumpur (KUL): 13.632 SEK
  • Manila (MNL): 13.835 SEK
  • Jakarta (CGK): 13.936 SEK
  • Tokyo (TYO): 13.971 SEK
  • Ho Chi Minh City (SGN): 13.994 SEK
  • Denpasar (DPS): 15.323 SEK

  • Perth (PER): 19.437 SEK
  • Melbourne (MEL): 19.445 SEK
  • Adelaide (ADL): 19.480 SEK
  • Sydney (SYD): 19.552 SEK

  • Auckland (AKL): 24.149 SEK
Förköpskrav: --
Min/Max stay: 7 dagar / 1 månad
Köp senast: 2016-SEP-05
Gäller för utresa: mellan 2016-SEP-15 och 2017-JUN-30
Gäller för hemresa: senast 2017-JUN-30
Blackout: mellan 2016-DEC-15 och 2017-JAN-10
Tillåtna veckodag: Utresa: söndag-torsdag
Tillåtna flygningar: Endast QR operated flyg med QR flightnummer
Tillägg: --
Stopover: Upp till 5 stopover är tillåtna. En fri och fyra andra mot avgift, 200 USD per stop
  • En fri stopover är tillåten i Asien, Oceanien, Europa eller i Afrika
  • Stopover i Doha kostar 200 USD per stop.
  • Upp till 4 stopover är tillåtna i Asien, Oceanien, Europa eller i Afrika mot avgift, 200 USD per stop
  • En stopover får ej vara längre än 7 dagar
HIP Check: Gäller ej
STPC: om kortaste möjliga byten i Doha är längre än 8 timmar och under 24 timmar, bjuder Qatar Airways boende/dayroom.
Barnrabatt: --
Återbetalning: Ja, mot 500 USD
Ändring: Ja, mot 300 USD per gång
Routing: Stockholm-(QR)-Doha-(QR)-utvalda QR destinationer


När man reser tillsammans med minst 6 personer (totalt 7 personer), får man riktigt bra pris till Dubai. Under 6.000 SEK inkl. skatter per person.
Screenshot20160829 07 QR.png
 
Toppen