Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-New York T/R, oneworld JV, 13.100 SEK inkl. skatt

NotRyan

Medlem
Äntligen! Det är NÄSTAN värt att släpa sig genom Londons tunnelbanesystem från Heathrow med rullstol och väska, och slita ihjäl sig för att få testa bussen från London City LCY. Men tyvärr fegar jag nog och flyger "bara" via Heathrow. :rolleyes:

Jo, det blir lite jobbigt för dig när du ska byta från Piccadilly Line till Jubilee... Green Park är inte bra tillgänglighetsmässigt. En variant kunde vara Heathrow T5 - Piccadilly - Earl's Court - District - Westminster - Jubilee - Canning Town - DLR - London City Airport, men det är jobbigt med en massa byten också, speciellt med väska...

Mvh
/NotRyan
 

Jonas C

Medlem
Hmm intressant. Med resa via LCY så kommer man väldigt nära ribban för ett BAEC Silver. Prisvärt och lättanskaffat med andra ord! :)
 

gdaily

Medlem
Helt underbart, det blir flera tusenlappar billigare för mig jämfört med Ekonomi extra, jag imponerar mer på daten, får ihop Silver med råge, och kan lägga pengarna på bättre boende. Ibland har man tur!

Tack
 

Dr. Miles

Expert
Aldrig mer BA Club World - stolar och hela konfigureringen gör att det är "mycket" trångt och obekvämt för en normalväxt svensk!
Normalväxt japan med lite rund runt magen hade inga problem med British Airways Club World stol. :rolleyes:
Däremot tyckte jag att Lufthansas longhaul Business class stol var trångt på sidled.
 

Senator

Moderator
Adamsson, det finns en möjlighet att använda en Car Service mellan LHR och LCY. Pris från ca £70 en väg. Utmaningen är att du inte hinner med BA0001 som avgår 09:45 om inte du åker fredagar då den verkar avgå 12:45 eller sover över i London. Jag har en suverän chaufför i London så om du vill att jag frågar, skicka PM.
 

Senator

Moderator
Har suttit och kollat om det finns någon annan trevlig routing som skulle kunna ge flera TP än ARN-LCY-JFK men MPM ger bara möjlighet till transfer via IAD/DCA, BOS, YUL, eller YYZ. Då är BA0001-0004 bättre.
 

Dr. Miles

Expert
Har suttit och kollat om det finns någon annan trevlig routing som skulle kunna ge flera TP än ARN-LCY-JFK men MPM ger bara möjlighet till transfer via IAD/DCA, BOS, YUL, eller YYZ. Då är BA0001-0004 bättre.

Den här fare basis:en tillåter routing via Helsingfors, MEN...
Screenshot20130514_8.png


Dubbla YQ/YR!!! :mad: Både för British Airways och för Finnair longhaul trots att man flyger endast British Airways longhaul.
Screenshot20130514_9.png
 
Toppen