Hmm, den ser inte alls ut som den LH-variant jag fick för ett par veckor sedan. Där såg kabinen ut precis som den sedan gjorde på LHR-JFK.
import java.util.Random;
/** Generate 10 random integers in the range 0..99. */
public final class RandomInteger {
public static final void main(String... aArgs){
log("Generating 10 random integers in range 0..99.");
//note a single Random object is reused here
Random randomGenerator = new Random();
for (int idx = 1; idx <= 10; ++idx){
int randomInt = randomGenerator.nextInt(100);
log("Generated : " + randomInt);
}
log("Done.");
}
private static void log(String aMessage){
System.out.println(aMessage);
}
}
Nu var dock inte frågan hur revenue management fungerar utan snarare om det är ett vanligt fenomen som någon annan noterat på CE till LHR från Sverige.
Indirekt är ju det samma fråga... Kort sagt kan man nog säga att det beror på bokningsläget. Mycket lediga platser i CE ger troligtvis lite fler stolar i lägre bokningsklasser öppnas. Men allt borde bygga på vad deras statistiska modell säger om möjligheten att sälja fler dyra stolar.