Senaste nytt

[Business Class] Stockholm/Göteborg-Kapstaden/Johannesburg T/R, Turkish Airlines, från 13.700 SEK

HampusB

Ny medlem
Funderar på att flyga med Turkish till Kapstaden i dec, buisness class, någon som har någon erfarenhet utav deras buisness att delge?
 

Senator

Moderator
Doktorn ger alltid bra och trevliga svar. Se och lär @agehall

Vad är fel med att uppmana folk att lära sig söka information?

Det finns inget värre än curling.

Mina vänner...

Businessclass.se är ett härligt ställe med massor av kunskap, insikter och engagemang. Det är ibland svårt att hitta rätt balans på hur vi skall hjälpa varandra: besvara sakfrågan eller besvara processfrågan?

Vi kan tacka den eminente @Dr. Miles för mycket. Men vi måste kanske inse att besvara varje fråga till den detaljnivå kräver en heltidstjänst. Och till min vetskap har den gode Doktorn ett vanligt arbete också. Så ibland är det helt korrekt att hjälpas åt att besvara processfrågan så man själv lär sig att hitta svar och därmed kan bidra konstruktivt till en bättre upplevelse nästa gång.

Detta är den andra tråden med lite smågnäll idag som handlar om "hjälp till självhjälp". Jag förespråkar detta i första instans, och när man verkligen går in i väggen i sakfrågan är det dags att hjälpa denna efter man själv har tagit hjälp i processfrågan..

Fortsatt trevlig onsdag önskar,
Senator/Hans (i rollen som moderator i detta fall)
 
Toppen