Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Hawaii T/R, oneworld JV, 23.000 SEK inkl. skatter

Senator

Moderator
Om jag läser rätt handlar träden om ett kostnadseffektivt sätt att ta sig till Hawaii. I detta fall med OneWorld ja men vi bör tolerera några inspel om tidseffektiva alternativ i samma vända utan större problem
 

Dr. Miles

Expert
Uppdaterad: 2014-04-30

[Business class] Stockholm/Göteborg-Hawaii T/R, oneworld JV, 19.100 SEK inkl. skatter

STO/GOT-Hawaii T/R
Flygbolag: American Airlines (AA), British Airways (BA), Finnair (AY) och IBERIA (IB)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: I
Fare basis: IL28SALE
Pris: 14.777 SEK + skatter ca 4.300 SEK och uppåt, totalt från ca 19.100 SEK inkl. skatter
Förköpskrav: 28 dagar
Min/Max stay: 7 dagar / 3 månader
Köpas senast: 2014-MAY-02
Gäller för utresa:
  • mellan 2014-JUL-01 och 2014-AUG-31
  • mellan 2014-NOV-23 och 2014-NOV-30
  • mellan 2014-DEC-23 och 2015-JAN-02
Stopover: Nej
Byte:
  • 2 byten i Europa i varje riktning
  • 2 byten i USA i varje riktning
MPM: 9.132 miles från Stockholm
Barnrabatt: Nej
Återbetalning: Nej
Ändring: Ja, mot 300 EUR per gång

Kanske är det dags för doc och hans farfar att ge sig iväg till Hawaii igen? ;)
 

doc

Medlem
Tack för tipset Dr. Miles! Priset är helt klart bra, men jag tror tyvärr inte att jag och farfar åker någonstans förrän efter lite senare efter nyår. Hoppas det återkommer senare. Kommer inte behöva så många TP ytterligare i år för att behålla guldet, så vi får se om det bär iväg till Hawaii eller om vi åker österut för att farfar ska få se något annat också. :)
 

flybob

Medlem
Satte en biljett on hold. Priset blev 18857/person (14,777 + 4,080). Nu är det bara att hoppas att man får semester.
 
Toppen