Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Hawaii T/R, oneworld JV, 23.000 SEK inkl. skatter

doc

Medlem
Haha, det lär frugan knappast tillåta. Mitt år går ut i april och innan dess blir det inget mer fluget på långdistans.

Jo, jag noterade att både flighten till OGG och även hem från HNL är vi bokade på en 763. Dock verkar det vara tvåklass, så jag är inte säker på vad det innebär i sätesväg.
 

Homer

Medlem
Haha, det lär frugan knappast tillåta. Mitt år går ut i april och innan dess blir det inget mer fluget på långdistans.

Jo, jag noterade att både flighten till OGG och även hem från HNL är vi bokade på en 763. Dock verkar det vara tvåklass, så jag är inte säker på vad det innebär i sätesväg.


available on all 767-300's
The Next Generation Business Class On American Airlines
AABiz_Class3-11.jpg


777_business_586_1.jpg
 

Homer

Medlem
Går att boka igen för 21,532.00kr de datum jag kollade (23/4 )

RESERVATIONS FOR ALL SECTORS ARE REQUIRED AT LEAST 28 DAYS
BEFORE DEPARTURE.

ILR28AP
General notes

2ND LEVEL BUSINESS ADV. PURCHASE FARES I
Between AREA 1 and AREA 2 FOR ROUND TRIP FARES
FOR ADULT

Seasonal restrictions
PERMITTED 01JUL THROUGH 31AUG OR 23NOV THROUGH 30NOV OR
23DEC THROUGH 02JAN OR 12APR THROUGH 27APR ON THE OUTBOUND
TRANSATLANTIC SECTOR.

TRAVEL VIA EACH
TRANSATLANTIC SECTOR
MUST BE ON
ONE OR MORE OF THE FOLLOWING
ANY AA FLIGHT
ANY BA FLIGHT
ANY IB FLIGHT.
 

Bamsefar

Medlem
Jag flög 763an från OGG i mitten januari, inte fn var det liggsäten i first inte.... Tre Klasser ja men det var nästan som business inom europa i praktiken.
 

doc

Medlem
Jag flög 763an från OGG i mitten januari, inte fn var det liggsäten i first inte.... Tre Klasser ja men det var nästan som business inom europa i praktiken.

Konstigt, jag flög också 763 från LAX till OGG och från HNL till LAX i mitten av januari. Då var det lieflat.
 

AABack2ARN

Medlem
Jag flög 763an från OGG i mitten januari, inte fn var det liggsäten i first inte.... Tre Klasser ja men det var nästan som business inom europa i praktiken.

Skulle tro att du flög med en 762a. De har 10 stolar i F, 30 i C och ett antal i Y. Används för JFK-LAX normalt. Det är recliners och inte lieflat. Alla deras 763 har så kallad angled lieflat.
 

Bamsefar

Medlem
Skulle tro att du flög med en 762a. De har 10 stolar i F, 30 i C och ett antal i Y. Används för JFK-LAX normalt. Det är recliners och inte lieflat. Alla deras 763 har så kallad angled lieflat.

Kan faktiskt inte säga om det var 762 eller 763 längre, ser inte flighten. Det var i alla fall AA254 den 7e Januari från OGG till LAX. Det var nog tio rader eller så F ja. Resten har jag inte koll på.
 
Toppen