Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Europa enkel, Austrian/Lufthansa/SWISS, från 1.850 SEK inkl.

Dr. Miles

Expert
Tack för tipset, @Senator!

Väldigt attraktiva priser från Austrian, Lufthansa och SWISS (Brussels Airlines är inte med).
Enkelbiljett i Business class från ca 1.850 SEK inkl. skatter.
Tur och retur biljett kostar från ca 3.300 SEK inkl. skatter.

Det finns också priser i Z klass (som ger bättre intjäning till många bonusprogram).
Priset i Z klass är ca 700-800 SEK dyrare per riktning.
Inget köpa senast datum.

[Business class] Stockholm/Göteborg-Europa enkel, Austrian/Lufthansa/SWISS, från 1.850 SEK inkl. skatter
[Business class] Stockholm/Göteborg-Europa T/R, Austrian/Lufthansa/SWISS, från 3.300 SEK inkl. skatter

ARN-utvalda destinationer i Europa, enkel eller T/R
Flygbolag: Austrian (OS), Lufthansa (LH), SWISS (LX)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: P
Fare basis: P88BXX9 (enkel), P88BXX4 (tur och retur)
Pris:
  • Enkelbiljett från ca 1.850 SEK inkl. skatter
  • Tur och returbiljett från ca 3.300 SEK inkl. skatter
Förköpskrav: Nej
Min/Max stay:
  • Enkelbiljett: -- / 12 månader
  • Tur och retur biljett: 4 dagar eller stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månader
Köpa senast: --
Gäller för utresa: --
Stopover: Obegränsat antal stopover är tillåten, men HIP Check gäller.
HIP Check: Ja
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Nej
Ändring: Nej
Routing: Stockholm/Göteborg-(OS/LH/LX)-Wien/München/Frankfurt/Geneve/Zürich-(OS/LH/LX)-utvalda OS/LH/LX destinationer i Europa


Prisexempel: enkelbiljett Stockholm-Paris med Austrian

Screenshot20170427 02 OS.png


Prisexempel: enkelbiljett Stockholm-Paris med SWISS

Screenshot20170427 01 LX.png


Prisexempel: tur och retur biljett Stockholm-Paris med Lufthansa

Screenshot20170427 03 LH.png

 

Senator

Moderator
Det verkar vara nästan "alla" destinationer inom Europa. Det finns både P, Z och D-klass som är relativt rimliga. Bisarrt nog finns det D-klass som inte är ändringsbara eller återbetalningsbara. Jag har bokat en resa nästa vecka med dessa priser.
 

Sakoz

Medlem
Detta är intressant, jag behöver 4675 baspoäng för att behålla EBD innan 31 juli.
Var väl mentalt inställd på att släppa EBD och hellre satsa på högre kvalitet framgent.
Kan jag få ihop något skoj med Z ich D biljetter. Kan det ju vara intressant. :) Några tips? Är inte så sugen på SK i Plus enl. ARN-OSL-LHR-CPH-ARN om Ni förstår mig. ;)
 
Last edited:
Toppen