Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Australien/Nya Zeeland T/R, Singapore Airlines, från 24.700 SEK

Dr. Miles

Expert
Uppdaterad: 2016-02-28

Tack för tipset, @Jonas C.
Singapore Airlines året runt Business class saver till Australien och Nya Zeeland.
Det går också välja Air New Zealand operated flight mellan Singapore-Auckland.

[Business class] Stockholm/Göteborg-Australien/Nya Zeeland T/R, Singapore Airlines, från 27.400 SEK inkl. skatter

STO/GOT-Australien/Nya Zeeland T/R
Flygbolag: Singapore Airlines (SQ) + SAS (SK) inom Europa
Kabinklass: Business
Bokningsklass: D
Fare basis: D2SE
Pris: 21.400 SEK + skatter ca 6.100 SEK, totalt från ca 27.400 SEK inkl. skatter
Förköpskrav: --
Min/Max stay: stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månader
Köpa senast: 2017-MAR-31
Gäller för utresa: senast 2017-DEC-31
Stopover: Obegränsad antal stopover är tillåten i Asien/Oceanien
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Ja, mot 300 USD
Ändring: Ja, mot 150 USD per gång
Routing: Stockholm/Göteborg-(SK)-Singapore Airlines Gateway city i Europa-(SK: SQ)-Singapore-(SQ)-Singapore Airlines destinationer i Australien/Nya Zeeland

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

jumbooze

Medlem
Jag hittade pris på ca 21 500 kr inkl skatter via London, Frankfurt m.m. Funderar att slå till!
Låter ju väldigt bra, var hittade du det och vilken restid? Är alltid trevligt med en källreferens om man vill hoppa på det själv.

(hittade den nu på singaporairs sida)

Om man ska köpa 2 av dessa resor och har tillgång till SAS Credits (för företag) så kan man köpa 55000 för 50000 och sen tjäna credits på resan plus ett EBG i princip klart. Lite rabatt plus att man tjänar credits för kommande resa.
Ännu mer för pengarna med Credits Prepaid - SAS

Och om man har LifeMiles kan man ju försöka sig på en upgrade till First
 
Last edited:

090034208

Medlem
ARN-SIN 6000 miles
SIN-SYD ca 4000 miles

Alltså totalt ca 40000 miles t/r i D-klass

Edit: du får inga 25% på SQ flygena endast på SAS flyg
 
Last edited:

jerixon

Medlem
Kikade på liknande rutt igår, ska kika lite på datum i höst och hoppas få till en bokning även jag :)
Tänkte eventuellt dock undvika a350 då den inte verkar speciellt bra för långa personer...
 
Toppen