Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Australien/Nya Zeeland T/R, Singapore Airlines, från 24.700 SEK

mischadee

Medlem
För info så ska jag strax kliva på mitt sista leg med SQ sin -fra med A380. Körde ARN-SIN-AKL-SIN fram till nu. Har suttit på rad 11 på alla flygningarna och kan lätt säga att 777 sätet är mycket behagligare och väsentligt större rymd än A350. Ska bli kul att testa A380 nu. Blev 21 000 för detta äventyr och en jäkla massa poäng.
 

RonnieK

Medlem
För info så ska jag strax kliva på mitt sista leg med SQ sin -fra med A380. Körde ARN-SIN-AKL-SIN fram till nu. Har suttit på rad 11 på alla flygningarna och kan lätt säga att 777 sätet är mycket behagligare och väsentligt större rymd än A350. Ska bli kul att testa A380 nu.
Åkte du inte A380 SIN-AKL-SIN?
 

LSH

Medlem
kan lätt säga att 777 sätet är mycket behagligare och väsentligt större rymd än A350
Du pratar om 777-300ER ellER hur? SQ har minst 9 olika trippelsjuor och det är förmodligen stor skillnad på de nya kabinerna och de äldre med 2-2-2 konfiguration och angle-flat-stolar. Jag kommer få två ben i 300ER och ett i en 200.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Von Wiffen

Medlem
Lite OT.
Kunde inte hålla mig. Det blev en liten tripp "bara" till Singapore också, i November.
Denna gång i premium economy för att prova.
Efter den har jag bara First kvar på SQ :)
 

mischadee

Medlem
Jo
Du pratar om 777-300ER ellER hur? SQ har minst 9 olika trippelsjuor och det är förmodligen stor skillnad på de nya kabinerna och de äldre med 2-2-2 konfiguration och angle-flat-stolar. Jag kommer få två ben i 300ER och ett i en 200.

Jo såklart. Med tanke på att jag skrev nya Business kabinen och gjorde en direkt jämförelse med A350 men du har rätt. Tydlighet är viktigt.
 
  • Gilla
Reactions: LSH

LSH

Medlem
Lite OT.
Kunde inte hålla mig. Det blev en liten tripp "bara" till Singapore också, i November.
Denna gång i premium economy för att prova.
Efter den har jag bara First kvar på SQ :)
Vilka datum? Jag kommer till Singapore 6/11 och åker 24/11. Har ännu inte bestämt vad jag ska göra med tiden men kommer åka någonstans i sydostasien.
 

Von Wiffen

Medlem
Vilka datum? Jag kommer till Singapore 6/11 och åker 24/11. Har ännu inte bestämt vad jag ska göra med tiden men kommer åka någonstans i sydostasien.
Jag anländer 18/11 och reser hem 27/11. Kommer tillbringa all tid denna gång i Singapore då min flickvän jobbar där.
På vardagarna kommer jag ha "fri lek" dagtid :cool:
 

freppa87

Medlem
Försökte kolla lite datum i December till Sydney (från Arlanda) för denna deal men såg istället att Austrian/Thai hade väldigt bra priser i business. T.ex. ARN-VIE-BKK-SYD 2017-12-02 och SYD-BKK-VIE-ARN 2017-12-17 för ~21000kr.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

mischadee

Medlem
Postade detta tidigare men i fel tråd. För info om man bokar returresa via Frankfurt och hem med Lufthansa sista sträckan ger det bara futtiga 750 Eurobonuspoäng i Business. Riktigt uselt.
 
Toppen