Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Asien T/R, Austrian, Lufthansa, SWISS, fr 16.600 SEK inkl. skatt

Dr. Miles

Expert
Hmm finns dessa priser tillgängliga över jul/nyår?
Det finns ingen restriktion av Blackout så priset bör vara tillgängligt för avgångar under jul&nyår så länge det finns platser i P klass.
Kod:
BLACKOUT DATES

	   NO BLACKOUT DATES APPLY.
Till/från Bangkok under jul&nyår är det svårt men det finns gott om platser till/från Beijing/Shanghai.
 

Dr. Miles

Expert
[Business class] Stockholm/Göteborg-Bangkok, Beijing, Shanghai T/R, Lufthansa, SWISS, från 14.700 SEK inkl. skatter

ARN/GOT-BKK, PEK, PVG T/R
Flygbolag: Austrian, Lufthansa, SWISS (OS, LH, LX)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: P
Fare basis: PNNPSW
Pris: Alla priser är frånpriser exkl. skatter.
  • Bangkok: 8.723 SEK
  • Beijing, Shanghai: 8.956 SEK
Förköpskrav: 24 timmar
Min/Max stay: 6 dagar eller stanna natten mellan lördag och söndag / 3 månader
Köpa senast: 2018-JUN-06
Gäller för utresa: mellan 2018-MAY-26 och 2019-MAR-31
Gäller för hemresa: --
Stopover: Nej
HIP Check: Nej
Barnrabatt: Nej
Återbetalning: Nej
Ändring: Nej
Routing: t ex
  • Stockholm/Göteborg-(LH/LX/OS)-Frankfurt/München/Wien/Zürich-(LH/LX/OS)-Bangkok/Beijing/Shanghai

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

Dr. Miles

Expert
Uppdaterad: 2018-08-20

Austrian, Lufthansa, SWISS året runt Business saver.
Priserna har gått upp ett par tusen kronor.
Inget köpa senast datum.

[Business class] Stockholm/Göteborg-Asien T/R, Lufthansa, SWISS, från 16.600 SEK inkl. skatter

ARN/GOT-utvalda destinationer i Asien T/R
Flygbolag: Austrian, Lufthansa, SWISS (OS, LH, LX)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: P
Fare basis: PNCSW
Pris: Alla priser är frånpriser exkl. skatter. Totalt från ca 16.600 SEK inkl. skatter.
  • Beijing: 10.578 SEK
  • Bangkok: 10.970 SEK
  • Hong Kong: 11.650 SEK
  • Qingdao, Shanghai: 12.654 SEK
  • Singapore: 12.850 SEK
  • Seoul: 13.050 SEK
  • Harbin: 14.380 SEK
  • Guangzhou: 15.407 SEK
  • Nanjing: 15.650 SEK
Förköpskrav: 24 timmar
Min/Max stay: 6 dagar eller stanna natten mellan lördag och söndag / 3 månader
Köpa senast: --
Gäller för utresa: --
Gäller för hemresa: --
Stopover: En stopover är tillåten i varje riktning mot 100 EUR per stop.
HIP Check: Nej
Barnrabatt: Nej
Återbetalning: Nej
Ändring: Ja, mot 250 EUR per gång
Routing: t ex
  • Stockholm/Göteborg-(LH/LX/OS)-Frankfurt/München/Wien/Zürich-(LH/LX/OS)-Asien

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Prisexempel:

Screenshot20180820 01 LX.png
 

freppa87

Medlem
Denna verkar fortfarande leva, men jag lyckas enbart prissätta den på ITA Matrix och ingen annanstans? Någon som har tips på hur man lyckas boka den?

 

nissefalk

Medlem
Denna verkar fortfarande leva, men jag lyckas enbart prissätta den på ITA Matrix och ingen annanstans? Någon som har tips på hur man lyckas boka den?

Inte säker i detta fall men jag hittade en bra fare med ITA Matrix med American till USA och lyckades boka genom att ladda ner ett plugin till Google Chrome som heter ITA Matrix Powertools, efter sökning så kunde man klicka sig vidare antingen till flygbolagets hemsida eller någon online bokningssite
 

SimonXYZ

Medlem
Denna verkar fortfarande leva, men jag lyckas enbart prissätta den på ITA Matrix och ingen annanstans? Någon som har tips på hur man lyckas boka den?

Nu vet jag inte vilka datum du har tittat på men jag kollade lite datum i november och februari och det finns inga platser i bokningsklass P på ARN-FRA/MUC/ZRH-BKK. De flesta dagar måste man upp på C och ibland J.

Tänk på att ITA Matrix kan visa fel data här. Min erfarenhet är att ITA söker ben för ben, men i dessa fall kör LH och LX stenhårt med married segments. Använd Expert Flyer om du vill ha pålitlig data.
 
Toppen