Business Class: SAS New York-Stockholm $1870 T/R i Z

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Senator, 15 Oktober 2011.

1. Hej,

Jag har inte kollat om detta gäller från ORD/IAD också, samt till andra destinationer med under "Thanksgiving" och jul/nyår finns det mycket bra priser från SAS i USA till ARN. Om det är någon som reser ofta på sträckan (tror jag såg en kille som reste ca 20 gånger per år) kan man jo kanske börja resorna från USA under tiden:

EWR-ARN
    Fare basis: ZUSSC2, ZUSSC3, ZUSSC4
    Utresa: 20-25 Nov, 19 Dec - 6 Jan
    Återresa: 25 Nov till 31 Mar
    Det verkar vara några hundralappar skillnad mellan de olika pris koderna, så jag har inte lagt ner tid att kolla alla detaljer. Men kontentan är att man kan ta sig mellan USA och Stockholm för under $2000 retur, kanske en bra Mileage Run för någon

Använd http://www.flysas.com/us om du vill boka eller kolla på ITA Matrix för dina dagar.

1 person likes this.
  2. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Vad blir det bästa program att posta alla dessa över 20K pöäng till? Aegian? Vilka andra än Eurobonus som använder sig av intjänande period som är annorlunda än kalenderår?

Problemet med Eurobonus är att de har lyft kvalificeringströskeln för guld till 70K även för boende i Nordamerika.

Last edited: 17 Oktober 2011

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!