[Business Class] San Francisco-Köpenhamn T/R, Lufthansa&co, 15.400 SEK inkl. skatter

Diskussion i 'Deals från Dr. Miles' startad av Dr. Miles, 10 April 2012.

1. Bra deal från USA. Jag hittade den på FlyerTalk.
    Det finns liknande priser hos Skyteam flygbolag(Air France, KLM, Delta. Z klass)

[Business Class] San Francisco-Köpenhamn T/R, Lufthansa&co, 15.400 SEK inkl. skatter

SFO-CPH T/R
    Flygbolag: Lufthansa, SWISS, Brussels Airlines, Austrian, bmi, United, Air Canada
    Kabinklass: Business
    Bokningsklass: P
    Fare basis: PHXNC20S
    Pris: 1.294 USD + skatter ca 960 USD, totalt 15.400 SEK inkl. skatter
    Min/Max stay: stanna natten mellan lördag och söndag / 3 månader
    Förköpskrav: 50 dagar
    Boka senast: 2013-APR-17
    Gäller för utresa: mellan 2012-JUN-02 och 2012-SEP-01
    Tillåtna veckodagar för resa över Atlanten:
    • Från USA: Tis-Lör
    • Till USA: Sön-Tor
    Stopover: Nej
    Byte: 2 byte i Nordamerika och 3 byte i Europa är tillåtna i varje riktning.
    Återbetalning: Nej
    Ändring: Ja, 400 USD per gång
    Routing: T ex San Francisco-(Lufthansa)-Frankfurt/Munchen-(Lufthansa)-Köpenhamn

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Jag orkar inte skriva alla möjliga routings...

Last edited: 10 April 2012
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det där var ju lite trist.

3. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ...och synd bara att den var åt fel håll för mig :(

4. För er informaiton, Lufthansa kör Airbus A380 på San Francisco-Frankfurt rutt och Air France kör Airbus A380 på Los Angeles-Paris rutt.

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har AF fått tillbaka A380:n på CDG-LOS nu? När jag åkte den rutten i Februari så var det en 777-300 har jag för mig.

6. Nja, kanske inte till Lagos(LOS) dit du åker ofta men till Los Angeles, ja. ;)
    En av de tre flighterna är opererad av Airbus A380.

Kod:
    LAX  Los Angeles Intl CA US [KLAX]
    CDG  Paris Charles De Gaulle FR [LFPG]
    SUN  10 Jun 2012 - 17 Jun 2012

Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Frequency | Dur'n | Dep T | Arr T | Effect | Ending | Exceptions
    ---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  ----------------------------------------------------------------
    AF         65      LAX   16:00     CDG   11:35 +1  [B]388[/B]  0   1234567     10:35       B      2E   28 May   26 Oct
    AF         69      LAX   18:45     CDG   14:15 +1  772  0   1-3-567     10:30       2      2E   10 Jun   17 Jun
    AF         77      LAX   21:35     CDG   17:00 +1  772  0   --3-5-7     10:25       2      2E   28 Mar   26 Oct

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Meh, ja, det var LAX jag menade. Jag är trött ikväll. Vore iofs trevligt om de hade A380 på CDG-LOS också.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!