Senaste nytt

[Business Class] Rangoon (Myanmar) - Nordamerika ~$500 enkel (Flera bolag)

Henry

Medlem
Det kan vara så att det finns kvar biljetter till otroliga priser. Igår hittade jag RGN-NRT-ZRH-JFK-YUL för 336£ för en enkelbiljett. Gick däremot inte att boka biljetten, då jag fick ett felmeddelande i sista steget. Kan betyda att de höll på täppa till hålet. Resorna var i ANA C, SWISS F och America Y. Men om någon orkar leta runt så är tipset att dela upp samtliga resor(multisegment). Priserna finns endast de dagar ANA flyger direkt med sin 737 BBJ all C.

Har en resa bokad på julafton med ANA RGN-NRT - trafikeras den alltid av 737 BBJ all c? Får fortsätta hålla utkik, kanske hittar man en trevligare routing till YVR.
 
Bra jobbat, charlesswe! Och alla andra som hunnit hoppa på tåget, ser fram emot många fina resereportage om F och C under 2013 ;)

Japp, den dog igår.
Hoppas du hann boka något med :p

Själv brukade jag teasa mina burmesiska kolleger under round 1 att de får gärna åka hem på semester. Om man bara läste bloggen i tid så kunde vi ju ta en bra helgkonferens i RGN :D
 

Dr. Miles

Expert
För er som tänker att ta sig till Yangon(RGN), Singapore Airlines kommer att trafikera mellan Singapore och Yangon med Boeing B777-200.
Tidigare hade Singapore Airlines endats codeshare med dotterbolag Silk Air på den här sträckan.

1234567
SQ998
Singapore 07:55 Yangon 09:20 772

1234567
SQ997
Yangon 10:25 Singapore 14:45 772​

(Källa: Singapore Airlines - News Releases)
 

Henry

Medlem
För er som tänker att ta sig till Yangon(RGN), Singapore Airlines kommer att trafikera mellan Singapore och Yangon med Boeing B777-200.
Tidigare hade Singapore Airlines endats codeshare med dotterbolag Silk Air på den här sträckan.

1234567
SQ998
Singapore 07:55 Yangon 09:20 772

1234567
SQ997
Yangon 10:25 Singapore 14:45 772​

(Källa: Singapore Airlines - News Releases)

Trevligt! Kanske skall försöka routa NGO-SIN-RGN om det inte blir mycket dyrare än NGO-PVG-KMG-SIN. Hade varit trevligt att se landet under en dag eller två.
 

Dr. Miles

Expert
och fr o m 2012-JUN-01 medborgare av följande länder kan ansöka visa-on-arrival på Yangon flygplats.

Länder:
Brunei, Cambodia, Indonesia, Laos, Malaysia, the Philippines, Singapore, Thailand, Viet Nam, Australia, China, Denmark, France, Germany, India, Italy, Japan, Korea, New Zealand, Norway, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, United Kingdom, United States of America.

http://www.mip.gov.mm/visaonarrival/
 
Toppen