Senaste nytt

[Business class] Pisa, Berlin, Frankfurt, München-Auckland T/R, Qatar Airways, från 1.375 EUR inkl.

ZZZebra

Medlem
Helt riktigt, det gör de. Men när jag skulle dubbelkolla så var det inte bokbart efter oktober 2016, det är väl en säsongslinje.

Sedan känns det "sådär" att börja en resa till Auckland med Ryanair (även om jag har uppfattningen att de bättrat på sin hantering av kunder rätt väsentligt på senare tid).

Det kostar visserligen en slant extra att flyga från Berlin/Frankfurt/Munchen på Qatars kampanjpriser, men å andra sidan kan man boka en SAS+ diretkt dit. Vill man vara ekonomisk kommer säkert någon av dessa orter upp i en kampanj så kan man "switcha" bokningarna.
 

nota bene

Medlem
Jag överväger att flyga till MXP/LIN och sedan ta tåg till PSA. Att boka enkelbiljett dit är nog mer eller mindre omöjligt (AF/KL och LH/LX säljer ju inte enkelbiljetter till vettigt pris).

Går att flyga BA via LHR till rimlig kostnad (1200-1600 lite beroende på dag och tillgänglighet). Bästa connection gör 7h restid från Stockholm.
 

nota bene

Medlem
Gick inte på bästa dealen från Pisa utan istället München vilket också blev ett bra pris och betydligt mycket lättare med connection från Göteborg. Blir en nyårsresa.
GOT-LHR-PSA eller GOT-AMS-PSA är inte alltför dåliga. Det sistnämnda dock ej som enkelbiljett.

Jag bokade precis ARN-LHR-PSA för min utresa. Jag slutar i TXL dit jag ändå skulle på jobb dessa datum.
 
Toppen