[Business Class] New York-København enkel, Icelandair, 1.068 USD inkl. skatter

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av pep, 19 November 2013.

1. pep

pep Medlem

Så netop dette tilbud på http://www.vayama.com/fly med Icelandair. Afrejse eksempel 10 December 2013. Det næstbilligste er SK, her er prisen 2.5 gange højere.

1 person likes this.
  2. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Icelandair kör (till skillnad mot många andra flygbolag) med billiga enkelbiljetter. Väljer du en enkel med t ex. SK, Lufthansa, KL, AF blir det dyraste full flexbiljetten i de flesta fall. Vad jag känner till så är det primärt Icelandair, Aer Lingus och Norwegian som erbjuder bättre priser vid enkelresor.

3. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr lever inte Icelandair businessklass upp till den standard man kan ställa så därför tycker jag inte priset är så bra. Dessutom är ett byte på Island inte vad man ser fram emot på hemresan om man vill åka i business och vila på resan.

4. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Det här är en favorit av några av mina vänner som reser ofta till Skandinavien.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!