Senaste nytt

[Business class] New York - Dublin ToR för 5709 SEK

agehall

Medlem
Jo, men orkar inte komplicera till det, jag har inget emot att betala Sales Tax när priserna ändå är bättre än i Sverige och jag gillar servicen på B&H.
(Jag är medveten om att det går att göra bättre affärer prismässigt sett men jag gillar deras tomteverkstad, alltid ett nöje att bara kliva in där.) :)

Fast det behöver inte vara så komplicerat. Bo på NJ sidan och be dem skicka det du vill köpa dit. Man vill ju absolut besöka butiken, men det känns ju dumt att lägga på 10% på priset i onödan...
 
Fast det behöver inte vara så komplicerat. Bo på NJ sidan och be dem skicka det du vill köpa dit. Man vill ju absolut besöka butiken, men det känns ju dumt att lägga på 10% på priset i onödan...

Sen strular postgången och man skall åka hem? :rolleyes:
Fungerar ju bra om man stannar en lite längre tid dock.
 

agehall

Medlem
Välj expressfrakt med next day delivery så ska det nog gå bra. Jag har bara haft problem en enda gång och då lyckades leverantören droppa adressraden med vårt företagsnamn och våning, så postbudet hittade inte rätt med paketet. Annars brukar det funka hur bra som helst att beställa saker.
 
Nackdelen med det hela är:
Enjoy a relaxing flight in a wide, comfortable seat that reclines up to 160 degrees and features a four-way adjustable headrest and lumbar support.

Nu måste ju man ta sig fram till DUB också. SK är nog lite för dyra, BA kanske?
 
Nackdelen med det hela är:


Nu måste ju man ta sig fram till DUB också. SK är nog lite för dyra, BA kanske?

Vart hittar du det? Det är A330-300 som trafikerar CLT-FRA och det är 180 graders recline då de har bytt ut kabinen på alla flygplan. Kanske det är 767 du syftar på som jag skrev i post #1? :)
Jag ska boka denna deal tror jag, ska sova på saken tills imorgon.

Tänkte kreditera det till Aegean så är guldkortet i princip fixat.
 
Last edited:
Toppen