Senaste nytt

[Business class] Los Angeles-Panama City T/R, American Airlines, 685 USD inkl. skatter

AABack2ARN

Medlem
Och hur stor är sannolikheten att just den föreslagna rotuingen kommer fungera utan problem??? En hugad resenär behöver nog dessutom fundera på hur hen ska få i sig någon näringsriktig mat under de dagarna. Med undantag för några få sträckor serveras väl i praktiken ingenting och inte jättegott om tid att uppsöka någon av deras fabulösa lounger mellan flygningarna...

Tack men nej tack :) Någon som bokat detta?
 

Homer

Medlem
Jag behöver TP och är i Kalifornien just nu. För min egen del är det tur att jag inte hinner åka detta nu även om det vore möjligt.

Panama micro brew festival 2018

January 26 & 27, 2018 – Panama City, Panama

... give craft beer aficionados the opportunity to experience the craft beer scene like
never before in the country and region.
2018 Panama Micro Brew Fest & Masterclass – Kathinka Labs
Sitio Oficial - Micro Brew Fest 2018 - PanamáMicro Brew Fest 2018 – Panamá
 

nissefalk

Medlem
Hittar inte tråden på Flyertalk, skulle uppskatta om du kunde lägga in länken dit så jag kan läsa in biljettregler såsom datum minimum stay etc , jag är i Phoenix nu och skulle vilja ge mig på denna deal i Februari eller Mars
 

AABack2ARN

Medlem
Om du gör motsvarande sökning i ITA Matrix kan du inte läsa de fullständiga biljettreglerna där?

De fares jag hittar i ExpertFlyer för AA på sträckan undrar jag om de stämmer: INW2DSN1

Men om det är den så är det min stay 3 dagar eller lö/sö. 21 dagars förköp. Ett stopover samt ett additional för USD125. Avresa från LAX fredag, lördag eller söndag. Ej cancellering och ändring usd200.
 
Toppen