Senaste nytt

[Business class] London/Manchester-Hawaii T/R, Star Alliance JV, 11.700 SEK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Observera att priserna gäller även för andra destinationer i Nordamerika samt andra öar i Hawaii.
Är det kanske mindre tryck på hotellbokning på andra öar?
 
Såg nu att det är natten mellan 25-26 dec som kostar. Väljer man om och bor på ett mindre hotell och tar första natten på best western vid flygplatsen sparar man in 4000kr.

Kollar man på Maui finns det enbart ett hotel ledigt enligt hotels.com. Kostar 88000SEK....... Dock fungerar det att flyga till Maui på dealen men då missar man B767-400ER från västkusten och ut.

Tror att Honolulu är billigast främst runt dessa datum, finns massa lokala hotel utöver alla kända kedjor.
 
Hålla tillbaka på standarden när man åker C/F dit? Är inte det som att sätta en 500-hästars motor i en Trabant?

Alternativ två är att vända med vändande plan, finns en routing så du vänder tillbaka till London efter 6 timmar på HNL... Då hinner du göra två vändor T/R. Blir nog samma pris som att bo kvar i 4 nätter...

Förstår vad du menar också men när jag flög First med Emirates first till Nya Zealand blev det ju tältning på en del ställen där. Snacka skillnad på standard. Lite OT men ändå.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

AABack2ARN

Medlem
Ska man nu till Hawaii måste man i alla fall lämna flygplatsen och njuta av atmosfären. Med 6 timmar hinner man till Waikiki och doppa tårna i vattnet innan man åker tillbaka ut till flygplatsen.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Ska man nu till Hawaii måste man i alla fall lämna flygplatsen och njuta av atmosfären. Med 6 timmar hinner man till Waikiki och doppa tårna i vattnet innan man åker tillbaka ut till flygplatsen.

Håller med, därför jag avbokat alla nyårsplaner. Ska bara försöka hitta billigt boende så stannar jag även över nyår.

Dock reser jag nog ut samma dag den 24 från Arlanda.
 

Homer

Medlem
Alternativ två är att vända med vändande plan, finns en routing så du vänder tillbaka till London efter 6 timmar på HNL... Då hinner du göra två vändor T/R. Blir nog samma pris som att bo kvar i 4 nätter...

Förstår vad du menar också men när jag flög First med Emirates first till Nya Zealand blev det ju tältning på en del ställen där. Snacka skillnad på standard. Lite OT men ändå.

Två rundor back-to-back? för att få lite variation kan du ju ta ena rundan med OneWorld.
 
Toppen