Senaste nytt

[Business class] København/Billund-Nordamerika T/R, Star Alliance JV, fra 12.100 DKK inkl. skatter

mry

Medlem
någon som hittat bra routing som ger mycket poäng på något sätt än, och framför allt när åker vi? ;)
 

M.K

Medlem
Hej,

Jag måste fråga om råd angående detta med Matrix. Jag lyckas inte alls att få till det trots timmar framför skärmen. Jag vill till Miami med stopp två, tre dagar i EWR. Antingen på dit eller hemvägen. Söker det nedanför efter att ha läst på vad ni experter skrivit utan framgång.

1. CPH-EWR C:UA+ Gärna med mellanlandning och SK för segment :)
2. EWR-MIA C:OS+ Stopp i 17-18 dgr.
3. MIA-FRA C:OS+
4. FRA-VIE C:OS+
5. VIE -CPH C:OS+

Jag antar att det är något litet fel jag gör som stoppar det hela. Rutten går igenom om jag kör med UA+ mellan NYC och MIA men då går resan loss på 31 000 dkk. Uppskattar all hjälp från er experter!
 

M.K

Medlem
2. CPH-OS-VIE-OS-DUS/FRA/LON/MUC/ZRH-OS-MIA/WAS/YTO/YUL-AC/LH/OS/UA-NYC

Det verkar gå med OS kod. Frågan är varför inte sträckan EWR-MIA fungerar med den bara på returen? Du är ju väldigt kunnig Agehall så jag hoppas du kan hjälpa min familjs sommarsemester i njutbar klass här :) Helst NYC på ditvägen då shoppingen är bättre där men hemvägen fungerar absolut också!

Med vänlig hälsning,

M.K
 
Der findes 3(2) muligheder for at komme til Miami, enten med Austrian eller med Swiss:
Austrian:
CPH-OS-VIE-OS-DUS/FRA/LON/MUC/ZRH-OS-MIA/WAS/YTO/YUL-AC/LH/OS/UA-NYC

Swiss:
CPH-ZRH-GVA-BOS/EWR/MIA/NYC/TPA/WAS/YMQ/YTO-AC/LH/LX/UA/US-NYC

CPH-ZRH-GVA-BOS/EWR/MIA/NYC/TPA/WAS/YMQ/YTO-AC/LH/LX/UA/US-NY
(De 2 Swiss routings er i princippet ens)
 

M.K

Medlem
Tack för infon Christian. Swiss vore ju att föredra så jag ska försöka igen som glad amatör :) Hoppas på en bokning i dag då det vore fantastiskt!
 

agehall

Medlem
2. CPH-OS-VIE-OS-DUS/FRA/LON/MUC/ZRH-OS-MIA/WAS/YTO/YUL-AC/LH/OS/UA-NYC

Det verkar gå med OS kod. Frågan är varför inte sträckan EWR-MIA fungerar med den bara på returen?

Mja, frågan är väl då om det är ett problem med platstillgång. Testat att söka på Matrix utan att den tar hänsyn till detta?

edit: Tror Christian R redan har kommit med rätt svar.
 
Toppen