[Business Class] Island - Kina T/R 8.000 SEK (Icelandair + China Southern + KLM)

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Andreas Eriksson, 3 September 2013.

1. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snubblade över denna härliga deal på ett polskt forum för någon dag sedan men glömde skriva ut den.
    Anyways. Icelandair tillsammans med China Southern erbjuder fina priser till Kina. Mistake fare?

Det går även att åka med KLM 747 som jag tagit fram i förslaget nedan om man föredrar det före CZ A330.
    Peking, Shanghai & Guangzhou ligger på 8.000 SEK men det fungerar med andra städer också.

Jag sitter i skrivande stund och försöker kolla efter alternativ så man slipper visum. Återkommer när jag kikat lite mer men tills vidare kan ni utforska lite själv.

iceland.png

Last edited: 3 September 2013
    9 personer gillar detta.
  2. Jag kommer inte ihåg datumet men China Souther kommer att använda Boeing 787 till London. Så om det går att flyga via London kan det bli intressant.

3. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går även att åka med Air France och om man vill slippa visum till exempelvis Guangzhou så åk via Amsterdam dit och via Paris hem.

4. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mitten av September enligt de uppgifter jag har.

5. charlesswe

charlesswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    And another one bites the dust... CZ A380 inrikes bokas i F...

6. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    CZ kör även med A380 mellan CAN och PEK så kan man få in det plus 787 till London blir det riktigt bra!

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den som vill boka gör nog bäst att göra det NU. Den här lär dö rätt kvickt nu.

8. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som sagt. Jag är ingen egoistisk människa och hittar jag något så kommer jag dela med mig.
    För den skull kan jag knipa igen om jag får mig tipsad en deal som den som tipsar inte vill ska spridas.

9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är storartat av dig att du hjälper CZ att täppa igen deras misstag. De kommer säkert inte att tacka dig.

10. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, men jag tycker att folk här på businessclass.se ska få chansen att boka.
    Alla sitter inte och letar igenom polska forum med google translate efter deals.

Edit: Dessutom ser jag nu att det här ligger ute på flyertalk också och då är det bara en tidsfråga så varför inte ge folk här chansen innan den är borta?

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!