[Business class] Honolulu-Stockholm T/R, SAS, 19.200 SEK inkl. skatter

Diskussion i 'Deals från Dr. Miles' startad av Dr. Miles, 30 November 2011.

  1. Det hade varit trevligare om det var omvänt.

    [Business class] Honolulu-Stockholm T/R, SAS, 19.200 SEK inkl. skatter

    HNL-STO T/R
    Flygbolag: SK (SAS)
    Kabinklass: Business
    Bokningsklass: SK: Z, UA: Z(inom USA)
    Fare basis: ZUSSC4
    Pris: 2.100 USD(ca 14.300 SEK) + skatter (ca 710 USD), ca 19.200 SEK totalt.
    Min/Max stay: stanna natten mellan lördag och söndag/12 månader
    Förköpskrav: 1 dag
    Boka senast: 2011-DEC-27
    Gäller för utresa: mellan 2011-DEC-19 och 2012-JAN-06
    Gäller för hemresa: mellan 2011-DEC-25 och 2012-MAR-31
    Stopoever: Nej
    Återbetalning: Nej
    Ändring: Ja, 400 USD per gång
    Routing: ex Honolulu-(UA)-Chicago/New York-(SK)-Stockholm
    Man kan också flyga så här:

    Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper'

    OBS 1, United Z klass ger bara 100% EB poäng.
    OBS 2, United använder domestic version Boeing B777 på Chicago-Honolulu rutt. First class(Business class) stolar har bara 38" seat pitch.
    Om du vill ha bättre onbord upplevelse, välj Continentals Newark-Honolulu rutt, vilket har 55" seat pitch på Business First.

    Continental Business First på Boeing B767: (Källa: Continental)
    [​IMG]
     
  2. 'attans vad man vill ha ett sådant pris andra vägen! Billigaste jag har hittat är I-klass med British Airways/American Airlines och den är svår att hitta än om man är ute i god tid i förväg.

    Och svar ja, åk med CO det är 10x bättre, det var säkert 10 år sedan jag åkte en UA B777-200 i FIRST.
     
  3. och sökningstips på ITA Software.

    Departing from: HNL
    /F SK..ZUSSC4

    Destination: ARN
    /F SK..ZUSSC4
     
  4. JensE

    JensE Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Den där gamla reclinern är faktiskt ganska skön. Men nya BusinessFirst är ännu trevligare.
    Det finns förnuvarande en enda 767 som har de nya flat bed men att dom skulle låta den gå annat än EWR-IAH inrikes (för positionering) kan man nog glömma.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×