Senaste nytt

[Business class] Guayaquil-Påskön T/R, LAN, 6.600 SEK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert

Dr. Miles

Expert
Tack för ett mycket intressant resetips! Påskön kan ju bli ett kanonbra komplement till min rundresa kring Galapagosöarna! Gäller priserna även i november och bokar man dessa på LAN direkt, eller via resebyrå?

Priset finns hela året och det går nog att boka på LAN webbsida om din resväg inte är alldeles för komplicerat. ;)
 

Palazzi

Medlem
Sao Paulo-Guayaquil t/r med LAN ekonomiklass kostar ca 3.600 SEK inkl. skatter.
Om någon är villig så kan man routa via Santiago och Lima samt 1 stopover är tillåten för 35 USD.

Det var en bra deal! Då känns det perfekt med ARN-IST-GRU i TK Comfort och sedan ECO med LAN :).
 

Palazzi

Medlem
Tack för ett mycket intressant resetips! Påskön kan ju bli ett kanonbra komplement till min rundresa kring Galapagosöarna! Gäller priserna även i november och bokar man dessa på LAN direkt, eller via resebyrå?

Ska du till Galapagos din lyckliga j**vel!?:D Mitt drömresemål! Dock tycker inte potentiella resesällskap att det vore lika roligt.....därför har det prioriterats bort än så länge:(
 

Alx

Medlem
Priset finns hela året och det går nog att boka på LAN webbsida om din resväg inte är alldeles för komplicerat. ;)

Tack AHO! Det där ska jag helt klart kolla upp... Det verkar kunna bli en ännu trevligare resa än vad som redan är planerat! :)

Ska du till Galapagos din lyckliga j**vel!?:D Mitt drömresemål! Dock tycker inte potentiella resesällskap att det vore lika roligt.....därför har det prioriterats bort än så länge:(

Yes, jag har sneglat på Galapagos i flera år och slog till för över ett år sedan... Celebrity Cruises Xpedition tar bara 100 passagerare och har endast ett fåtal sviter ombord så vi slog till direkt när det dök upp en tillgänglig vid en tidpunkt som passade... Väntan har varit lång, men "snart" så... :)
 

charlesswe

Medlem
Mitt favorit är nog det här för 15 papp i Business:


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

DL C, TAM C, LAN C, AR C

Eller en riktig Sydamerika tur för lite mer:


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Sök tips:

Screen Shot 2012-05-08 at 10.35.25 PM.jpg Screen Shot 2012-05-08 at 10.40.41 PM.jpg Screen Shot 2012-05-08 at 10.41.13 PM.png


Detta är en MPM fare... mer intressanta routings finns säkert. Kunde tyvärr inte prissätta till USH båda vägar med ITA.
 
Last edited:

charlesswe

Medlem
Den fare:n är fantastisk, om man vill så kan man routa via OSL,CPH,ARN (och sen direkt till JFK med DL), annars kan man routa via AMS alt. CDG och flyga med AF eller KL över atlanten. Man är inte begränsad till KEF-JFK sommartidtabellen.
 
Toppen