Senaste nytt

[Business class] Göteborg-Beijing T/R, Austrian Airlines, 17.700 SEK inkl. skatter

Welcome to BusinessClass w0r1dtrave1er!

It seems like you are quite an expert when it comes down to award travel and advanced routings etc. Looking forward to your contributions to the community :)
 

Elberto

Medlem
Jag vet inte om det är någonting som jag gör fel. Kan inte hitta en valid resultat för routing PBUYSEL2 t.o.m. Feb 2015...

PBUYSEL2.jpg


Det kan väl inte vara slutsåld?!

Tack för hjälpen!
 
Prøv at ændre opholdets længde til 10-17 dage. Jeg har fået det frem (og set Doktoren gøre det live :D ) så det kan lade sig gøre.
 
Det finns ingen OS flight mellan GOT-VIE, prova att lägg till SK också

Det er ligemeget, den fare tillader også andre flyselskaber end Austrian. Dr. Miles kan nok komme med en uddybning hvis du stadig ikke kan få det til at fungere.

Det kan dog bedre betale sig at søge GOT-PEK og så indsætte de viapunkter du ønsker lidt ad gangen.
 

Dr. Miles

Expert
Jag vet inte om det är någonting som jag gör fel. Kan inte hitta en valid resultat för routing PBUYSEL2 t.o.m. Feb 2015...

PBUYSEL2.jpg


Det kan väl inte vara slutsåld?!

Tack för hjälpen!


Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, ibland får man inget svar när man inte specificerar routing.

Inlägg från http://www.businessclass.se/forum/o...rdag-2014-mar-22-kl-10-15-a-5.html#post224087


1, Först skriver man /f os..PBUYSEL2 i advanced routing codes både på utresan och på hemresan.
Detta betyder att visa resultat endast av fare basis PBUYSEL2 från Austrian (OS).

2, Ibland får man inget svar. Då specificerar man routing.
I detta exempel är "cph vie /f os..PBUYSEL2" på utresan, "vie cph / f os..PBUYSEL2" på hemresan.
Det betyder att via Köpenhamn och Wien på utresan och via Wien och Köpenhamn på hemresan.

http://www.businessclass.se/forum/d...nes-17-700-sek-inkl-skatter-4.html#post224173
 

Elberto

Medlem
Ursäkta, men det fungera fortfarand inte för mig. Kan jag få några tipps för att hur man ska börjar?
Jag har försökt att följa Doktors’ instruktion, men jag hittar ingenting.
Jag hittar några routing utan ”PBUYSEL2”, men det ör inte syftet.
Har kollat t.o.m Februari 2015 vid ”calendar view”

Här finns en beskrivning för vad jag menar:

PBUYSEL2.pdf

Tusen tack för hjälpen!! :)
 
Toppen