Senaste nytt

[Business Class] Florens - //DESTINATION// - Dusseldorf från 5.500 SEK T/R

agehall

Medlem
Den där skulle sitta rätt fint för en resa jag ev måste göra. Men hur sjutton vet man exakt bokningsklass på ebookers.de? Jag behöver verkligen få den fullt avbokningsbar utan allt för stora kostnader ifall det skiter sig hos kunden...
Aha! Går man vidare till betalning så kan man få se farebasis och annat som är bra att veta.
 

agehall

Medlem

ZZZebra

Medlem
Försöker boka Roratonga under hösten via Expedia, får upp bra priser men när jag sedan går vidare för att göra bokningen får jag upp att en "pappersbiljett" behövs för en av sträckorna och bokningen går inte att genomföra.

Lite oklart vad som är felet, någon som kan tipsa om datum/OTA som funkar? Siktar på att ta en RAR med ca 3-4 dagar på resmålet.
 

SNIFF

Medlem
Försöker boka Roratonga under hösten via Expedia, får upp bra priser men när jag sedan går vidare för att göra bokningen får jag upp att en "pappersbiljett" behövs för en av sträckorna och bokningen går inte att genomföra.

Lite oklart vad som är felet, någon som kan tipsa om datum/OTA som funkar? Siktar på att ta en RAR med ca 3-4 dagar på resmålet.
Provat Günstige Flüge, Hotels & Urlaubsangebote | ebookers.de ?
 

Bryant

Medlem
Jaha, då har jag bokat lite:

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper åt mig samt

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper åt mig och @FruAgehall. Utresan på den sistnämda blev onödigt stökig, men det var lite krångligt att hitta datum som passar oss och jag vågade inte fippla längre ifall det hela skulle dö, så det fick bli sådär. Det är dock ett par dagars stopover i TYO vilket kommer att bli trevligt.

Du använde väl inte en resebyrå? Nu blir det trubbel .

Alitalia har ju haft en del errorfares under åren och har varit rätt generösa hittills.
 

agehall

Medlem
Jo, det här är väl ett exempel på då risk/reward motiverar en chansning med resebyrå.

Är det någon som har tips på en vettig TP-run med OneWorld? Har lite svårt att få till en vettig TP-run. Kanske flyga till HKG eller liknande och sedan göra en run därifrån?
 
Toppen