Business Class CPH-NYC med BA för 5.500:- + poäng

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Alexander Grepe, 13 Oktober 2015.

1. Alexander Grepe

Alexander Grepe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jumbooze, mash och FF#1 gillar detta.
  2. Man måste boka senast 2015-OCT-19 och resperioden är mellan 2015-OCT-06 och 2016-SEP-30.
    Det gäller också till andra destinationer (fast andra priser gäller beroende på destination)

Booking period: 6 October 2015 – 19 October 2015.
    Travel period: From London Heathrow and London City 6 October 2015 – 30 September 2016.

Pengar + avios betalning kampanj gäller till följande British Airways destinationer:

Abu Dhabi, Bahrain, Bangkok, Beijing, Bengaluru, Chengdu Shuangliu, Chicago, Dallas - Forth Worth, Delhi Indira Ghandi International, Dubai, Hong Kong, Houston, Hyderabad, JFK, Kuala Lumpur International, Las Vegas, Los Angeles, Mexico City, Montreal, Mumbai, Newark, Philadelphia International, San Francisco International, Seoul, Shanghai Pudong, Singapore Changi, Toronto, Vancouver, Washington.
    http://www.britishairways.com/en-gb...part-payment/part-payment-longhaul-offer.html
    Part payment | Executive Club | British Airways

EDIT: Jag lägger till länken till pågående Avios Booster kampanj tråden.
    Avios Booster (okt 2015), res senast 2016-JAN-31 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Last edited: 13 Oktober 2015
    Alexander Grepe gillar detta.
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt rätt forum att posta i skulle jag säga.

Ja, just nu kan man få ganska bra värde för sina Avios om man delbetalar med dem.

4. Morgan

Morgan Medlem

Kan man inte kombinera med Avios Booster här och få tillbaka 25000 Avios till?

Alexander Grepe gillar detta.
  5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Borde funka - det handlar ju bara om en delbetalning med Avios, inget annat.

6. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmmm, kollade just en bokning jag gjort i April GOT-IAH, den skulle komma till 7,145kr med 30,000 Avios, min intjäning på den resan är 28,786, ibland bokar man vid fel tillfälle.....

7. Värt att notera att man inte får "delbetala med avios erbjudande" om resan innehåller andra flygbolag än British Airways.

När jag kollade pris till Bangkok, fick jag "delbetala med avios erbjudande" när jag valde en flygkombination som bestod av rena British Airways flygningar, men så fort jag blandade in andra flygbolags flygningar (Cathay Pacific, Malaysia Airlines) fick jag inte "delbetala med avios erbjudande".

agehall gillar detta.
  8. Morgan

Morgan Medlem

Men gäller även för American Airlines och US Airways!

9. Alexander Grepe

Alexander Grepe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar det absolut som att det går att göra - jag testade just på min bokning och det gick igenom! Det här blir ju bara bättre och bättre...

10. mash

mash Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fantastiskt bra erbjudande för att fira nyår i New York, 5500 SEK och ändå få tier points och en del avios är ju superbra. Det blir svårt att inte boka denna dealen...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!