Senaste nytt

[Business class] Bryssel/Amsterdam-Sydney/Melbourne T/R, Finnair, 1.770 EUR inkl.

jumbooze

Medlem
Man får passa sig så man inte hamnar i ekonomiklass! Det smög in några Economy segment i min Business Class bokning!
Det här känns som något som gäller jämt! Man måste alltid passa sig för ekonomiklass! För smyger det sig bara in ekonomi på det viset så blir det lätt en ovana, en ekonomiresa kommer sällan ensam och allt det där...

Själv så hamnar jag på en ekonomiflight till Manchester :( Vilket nivåbrott från LH F.

Vill också boka och kombinera med CMB - LAX i F. :D
 

Alx

Medlem
Är det någon som vet om Finnair har 24 timmars "öppet köp" på de här bokningarna, eller sitter man fast i bokningen direkt när man har betalt biljetterna? Jag kan inte hitta någon information om detta på Finnairs hemsida.
 

Concorde

Founding Member
Och anledning till detta är....

Någon på FT (inte här hoppas jag) ringde till AY och beklagade sig då man fått Y på en sektor och ville ändra. Några minuter senare var faren borta. Förlåt, men tittar man inte på sin itinerary innan man bokar?

&"#%&(#&"%
 
Och anledning till detta är....

Någon på FT (inte här hoppas jag) ringde till AY och beklagade sig då man fått Y på en sektor och ville ändra. Några minuter senare var faren borta. Förlåt, men tittar man inte på sin itinerary innan man bokar?

&"#%&(#&"%

Lyckat... såg någon som beklagade sig över efter att ha fått SYD-SIN i Y. Förmodligen denne som ringde in.
Nötter kommer i olika format...
 

Alx

Medlem
Tur att min familj har effektiva beslutsprocesser... Jag hann boka i god tid... Och ja, jag hade järnkoll på att ALLA segment var i C...

Som Concorde sa, undrar man ju vem som inte tittar en extra gång på sitt itinerary innan man klickar på köpknappen?
 
Tur att min familj har effektiva beslutsprocesser... Jag hann boka i god tid... Och ja, jag hade järnkoll på att ALLA segment var i C...

Som Concorde sa, undrar man ju vem som inte tittar en extra gång på sitt itinerary innan man klickar på köpknappen?

Jag hade lätt kunnat missa det! Väljer man Business Class när man bokar så förväntar man sig (jag) det.
 
Toppen