Business class biljetter hos Skyscanner.se

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Bryant, 20 Oktober 2012.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Idag märkte jag att man även kan söka business och premium eco hos skyscanner.se. Det är iallafall något jag saknat tidigare.

Edit: Efter att ha testat funktionen lite grundligare så märker jag att den enda resebyrån den söker hos är mrjet.

Last edited: 20 Oktober 2012
  2. Skyscanner

Skyscanner Ny medlem

Hej Bryant,

Roligt att du märkt att vi lagt till business och premium class på Skyscanner.se. Som du också märkt är funktionen inte helt perfekt och vi jobbar på att lägga till flera resebyråer. Hör gärna av dig till linda@skyscanner.se om du har några särskilda önskemål.

Mvh
    Linda, Skyscanner

5 personer gillar detta.
  3. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att ni finns här tycker jag. :)

4. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Välkommen! Skyscanner är min sökmotor nr 1 än så länge, även fast jag märker att flygresor.se ibland har något lägre priser. Bra att du la ut din mail, hör av mig där (och/eller här) när det dyker upp några funderingar.

5. Skyscanner

Skyscanner Ny medlem

Tack för varmt välkomnande! Det är viktigt att vi lyssnar på er användare och vi arbetar hela tiden med att lägga till mer flygresor. Ibland kan priserna se aningen dyrare ut eftersom i våra priser ingår alltid en uppskattning av flygbolagens eller resebyråernas obligatoriska skatter och avgifter. Och som sagt hör gärna av dig/er i framtiden med funderingar, önskemål eller annat.

Mvh
    Linda

6 personer gillar detta.
  6. deltamartin

deltamartin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Härligt!
    Använder också Skyscanner väldigt mycket och det var nog den funktionen jag saknade mest, trevligt att det går framåt!

7. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En sak jag saknar på skyscanner.se är möjligheten att söka efter multi-city biljetter. Fixar ni det så blir sidan näst intill perfekt :)

1 person likes this.
  8. Glöm inte OpenJaw och gärna kunna lägga in önskad stopower = x "mer än" antal timmar och y "mindre än" antal timmar

Drömma kan man ju alltid ;-)

Last edited: 29 Oktober 2012
    1 person likes this.
  9. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har även mejlat önskemålen...

10. Skyscanner

Skyscanner Ny medlem

Hej!

Tack för era förbättringsförslag. Det är något vi jobbar på så förhoppningsvis kan ni se en lösning på vår sajt i framtiden.

Ha en bra dag.

Mvh

Linda

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!