Senaste nytt

[Business class] Aten-Los Angeles/San Francisco T/R, oneworld JV, 14.700 SEK inkl.

Paby

Medlem
ATH-LHR,LCY-JFK-LAS-LAX t/r
(80 + 210 + 210 + 60) x 2 = 1 120 TP t/r

Är det någon vänlig själ som kan dela med sig av fungerande routing codes för ITA för att söka efter denna? Får upp ett gäng olika options till rätt pris men inte med rätt routing.
 

Dr. Miles

Expert
Är det någon vänlig själ som kan dela med sig av fungerande routing codes för ITA för att söka efter denna? Får upp ett gäng olika options till rätt pris men inte med rätt routing.

Jag surfar på mobilen därför kan jag inte kolla den på ITA Softwares webbsida men jag tror att följande sökningskommando bör fungera.

Departing from: ATH
ba lhr,lcy, ib4601 jfk aa las aa /f ib..I7SALE

Destination: LAX
aa las aa jfk ib4600 lcy,lhr ba /f ib..I7SALSE
 

Flygarn

Medlem
Jag får inte upp några resultat med ITA Matrix på dessa sökningarna. Vad är tokigt?

Skärmavbild 2013-04-07 kl. 22.40.09.png
 

Senator

Moderator
Flygarn, det är nog för att den inte gäller längre och du är för sent ute... Billigaste nu är:
IR00AP IB I Round-Trip 1860.00(EUR)
 

Mr.T

Medlem
Hej, ny är och har en fråga. Jag hittade på ITA Matrix en flyg resa från London - Mauritius i Första Klass, men när jag söker på den, får jag ett helt annat pris, på både Air France, som har flygning. och på tex Expedia och andra liknande sidor. Vart kommer jag kunna hitta det rätta priset?
 

agehall

Medlem
Mr.T ledsen att behöva göra dig besviken, men det är inte first-biljetter du hittat utan premium economy. Bokningsklass A hos AF är PE, inte F vilket ITA Matrix inte verkar förstå.
 
Toppen