[Business class] Aten-Australien T/R, Singapore Airlines, 21.900 SEK inkl. skatter

Diskussion i 'Deals från Dr. Miles' startad av Dr. Miles, 3 Februari 2012.

1. Uppdaterad: 2013-JAN-26

[Business class] Aten-Australien T/R, Singapore Airlines, 21.900 SEK inkl. skatter

ATH-SYD/MEL/BNE/ADL/PER T/R
    Flygbolag: Singapore Airlines(SQ)
    Kabinklass: Business
    Bokningsklass: D
    Fare basis: DRTGR
    Pris: 1.900 EUR + skatter ca 620 EUR, totalt ca 21.900 SEK inkl. skatter
    Min/Max stay: -- / 12 månader
    Köp senast: 2013-MAR-31
    Gäller för utresa: mellan 2012-NOV-01 och 2013-OCT-31
    Stopoever:2 fria stopover i Singapore
    Barnrabatt: Nej
    Återbetalning: Ja, 100 USD
    Ändring: Ja. gratis
    Routing: Aten-(OA)-Istanbul-(SQ)-Singapore-(SQ)-Sydney/Melbourne/Brisbane/Adelaide/Perth

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

[HR][/HR]
    ***originaltext 2012-FEB-03***
    Det går att flyga med Singapore Airlines Airbus A380 mellan Singapore och Sydney med den här biljetten.

Priset är SITI(Sold Inside Ticketed Inside), vilket innebär att du måste köpa biljetten och biljettera den i Grekland.

[Business class] Aten-Australien T/R, Singapore Airlines, 19.200 SEK inkl. skatter

ATH-SYD/MEL/BNE/ADL/PER T/R
    Flygbolag: Singapore Airlines(SQ)
    Kabinklass: Business
    Bokningsklass: D
    Fare basis: DGRSP3M
    Pris: 1.610 EUR + skatter (ca 570 EUR), totalt ca 19.200 SEK inkl. skatter
    Min/Max stay: -- / 3 månader
    Köp senast: 2012-FEB-29
    Gäller för utresa: mellan 2012-MAR-01 och 2012-MAR-30
    Stopoever:2 fria stopover i Singapore
    Återbetalning: Ja, 100 USD
    Ändring: Ja. gratis
    Routing: Aten-(SQ)-Singapore-(SQ)-Sydney/Melbourne/Brisbane/Adelaide/Perth

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Singapore Airlines Business class på deras Boeing B777-300ER/Airbus A380, Airbus A340
    Singapore Airlines Business class 77W 01.jpg Singapore Airlines Business class B777-300ER_02.jpg
    (Foto av AHO)

Last edited: 26 Januari 2013
    2 personer gillar detta.
  2. LasseMaja

LasseMaja Medlem

utmarkt deal for oss atenare:) emirates korde ju ngt liknande precis innan jul oxa...bla first for 2500euro...

3. Nu har priset gått upp och via Istanbul med Olympic Airways (OA).
    Jag förstår inte varför Singapore Airlines inte valde Aegean eller Turkish Airlines mellan Aten och Istanbul. :confused:

4. När jag söker så flyger ibland Olympic Air en del flygningar åt Aegean på sträckan också... Köpte inte Aegean hela Olympic förra året? (Aegean buys Olympic Air for 72 million euro | GRReporter.info- News from Greece - Breaking News, Business, Sport, Multimedia and Video.). Jag hade hoppats att alla flyg skulle ske under Aegean-flagga och att olympic därmed skulle in i Star Alliance, men det verkar inte ha blivit så

5. Adam

Adam Medlem

Var kan man boka den? Går inte på SQ sida

6. Eftersom man måste flyga med Olyplic Airways mellan Aten och Istanbul, tror jag att det måste bokas via resebyrå eller på flygbolaget direkt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!