Senaste nytt

[Business class] Aten-Australien T/R, Singapore Airlines, 21.900 SEK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Uppdaterad: 2013-JAN-26

[Business class] Aten-Australien T/R, Singapore Airlines, 21.900 SEK inkl. skatter

ATH-SYD/MEL/BNE/ADL/PER T/R
Flygbolag: Singapore Airlines(SQ)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: D
Fare basis: DRTGR
Pris: 1.900 EUR + skatter ca 620 EUR, totalt ca 21.900 SEK inkl. skatter
Min/Max stay: -- / 12 månader
Köp senast: 2013-MAR-31
Gäller för utresa: mellan 2012-NOV-01 och 2013-OCT-31
Stopoever:2 fria stopover i Singapore
Barnrabatt: Nej
Återbetalning: Ja, 100 USD
Ändring: Ja. gratis
Routing: Aten-(OA)-Istanbul-(SQ)-Singapore-(SQ)-Sydney/Melbourne/Brisbane/Adelaide/Perth

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper


***originaltext 2012-FEB-03***
Det går att flyga med Singapore Airlines Airbus A380 mellan Singapore och Sydney med den här biljetten.

Priset är SITI(Sold Inside Ticketed Inside), vilket innebär att du måste köpa biljetten och biljettera den i Grekland.

[Business class] Aten-Australien T/R, Singapore Airlines, 19.200 SEK inkl. skatter

ATH-SYD/MEL/BNE/ADL/PER T/R
Flygbolag: Singapore Airlines(SQ)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: D
Fare basis: DGRSP3M
Pris: 1.610 EUR + skatter (ca 570 EUR), totalt ca 19.200 SEK inkl. skatter
Min/Max stay: -- / 3 månader
Köp senast: 2012-FEB-29
Gäller för utresa: mellan 2012-MAR-01 och 2012-MAR-30
Stopoever:2 fria stopover i Singapore
Återbetalning: Ja, 100 USD
Ändring: Ja. gratis
Routing: Aten-(SQ)-Singapore-(SQ)-Sydney/Melbourne/Brisbane/Adelaide/Perth

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Singapore Airlines Business class på deras Boeing B777-300ER/Airbus A380, Airbus A340
Singapore Airlines Business class 77W 01.jpg Singapore Airlines Business class B777-300ER_02.jpg
(Foto av AHO)
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Nu har priset gått upp och via Istanbul med Olympic Airways (OA).
Jag förstår inte varför Singapore Airlines inte valde Aegean eller Turkish Airlines mellan Aten och Istanbul. :confused:
 

Palazzi

Medlem
Nu har priset gått upp och via Istanbul med Olympic Airways (OA).
Jag förstår inte varför Singapore Airlines inte valde Aegean eller Turkish Airlines mellan Aten och Istanbul. :confused:

När jag söker så flyger ibland Olympic Air en del flygningar åt Aegean på sträckan också... Köpte inte Aegean hela Olympic förra året? (Aegean buys Olympic Air for 72 million euro | GRReporter.info- News from Greece - Breaking News, Business, Sport, Multimedia and Video.). Jag hade hoppats att alla flyg skulle ske under Aegean-flagga och att olympic därmed skulle in i Star Alliance, men det verkar inte ha blivit så
 
Toppen