Senaste nytt

[Business class] Amsterdam-USA T/R, Star Alliance JV, från 1.100 EUR inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Dags för en till bokning? ;)
Cristoffers inlägg postades kl. 18 igår så finns det fortfarande chans att avboka resan gratis beroende på var han bokade resan.
Sedan är det bara boka på nytt igen. :)

Jävla forum :)
Ännu en resa bokad. San Diego! Lyckades få United att biljettera med Austrian dit, som jag vill testa, via ORD och med AC hem via YYZ och CPH så att jag kan kliva av i Köpenhamn om jag inte vill sluta i AMS.
 

Dr. Miles

Expert
Det finns KLM pris från ca 1.000 SEK inkl. skatter för Stockholm-Amsterdam T/R i Economy class.
Screenshot20160421_01 KL.png


Från Göteborg och Linköping är dyrare. Från Ca 1.700 SEK och ca 1.900 SEK inkl. skatter med KLM.

SAS är billigare från Göteborg. Från ca 1.500 SEK inkl. skatter via Köpenhamn.

Vill ni ha flexibilitet så finns det SAS Plus i A klass från ca 1.750 SEK inkl. skatter från Stockholm.
Det är dock svårt att hitta tillgänglighet i A klass under juli-augusti så det kan bli ca 2.350 SEK inkl. skatter med P klass.
 

palmen

Moderator
Det här forumet är sjukt skadligt. Hittar en riktigt trevlig "ölresa" för strax över 10k.
Utresa till Santa Rosa (STS) och besöka Russian River Brewing, bila sedan ner förbi SF till Santa Cruz och besök Sante Adairius, Beer Thirty Santa Cruz mfl. Avsluta resan ner till Monterey (MRY) för att besöka mitt nya favoritbryggeri Alvarado Street Brewery.
Man kan väl inte klämma in 4 resor till USA i juli i business/first?

upload_2016-4-21_10-15-47.png
 
Toppen