Senaste nytt

[Business class] Amsterdam/Bryssel-New York T/R, Star Alliance JV, 1.200 EUR inkl. skatter

adhoc76

Medlem
Bra tips! Och med vilket bonusprogram bör man ta poängen? Jag har flest poäng på kontot med Eurobonus.... Är det en dum idé att plocka poängen där?
 

FF#1

Medlem
Det här är en riktigt bra "deal" :)
Försökte pyssla lite med Lufthansa.com samt matrix och få till en resa i början på mars 2014 med stopover i LAS på utvägen och LAX på Hemvägen eller vice versa, men får mest error. Någon som vet hur man ordnar en sådan?
 

Dr. Miles

Expert
Det här är en riktigt bra "deal" :)
Försökte pyssla lite med Lufthansa.com samt matrix och få till en resa i början på mars 2014 med stopover i LAS på utvägen och LAX på Hemvägen eller vice versa, men får mest error. Någon som vet hur man ordnar en sådan?

Det kanske underlättar om du läser biljettvillkoren i mitt första inlägg. :)

Gäller för utresa:
  • mellan 2013-JUN-25 och 2013-AUG-24
  • mellan 2013-DEC-23 och 2014-JAN-02
 

Dr. Miles

Expert
Jag plingar en liten varningsklocka för dem som tänker att utnyttja denna deal under sommaren.

Denna deal har förköpskrav 21 dagar.
Det innebär att tidigaste utresedatumet är 3 aug och sista möjliga utresedatumet under sommaren är 24 aug.
 

RonnieK

Medlem
Denna tråd gjorde att jag blev sjukt sugen på att åka till HNL med stop-over i LAX på ditvägen! Annars blir det oftast asien.

Nästa resa att boka blir dock först i april nästa år över påsken) och där ligger priset på 22k just nu från BRU och 26k från ARN. Som nybliven businessclass-frälst efter en OpUp HKG-HEL är det svårt att tänka mig något annat på längre sträckor. Vad säger ni gamla rävar om en resa så pass långt fram i tiden, finns det någon chans att det dyker upp ett liknande erbjudande närmare påsk? Eller finns det risk att priset snarare går upp?
 

Senator

Moderator
Denna tråd gjorde att jag blev sjukt sugen på att åka till HNL med stop-over i LAX på ditvägen! Annars blir det oftast asien.

Nästa resa att boka blir dock först i april nästa år över påsken) och där ligger priset på 22k just nu från BRU och 26k från ARN. Som nybliven businessclass-frälst efter en OpUp HKG-HEL är det svårt att tänka mig något annat på längre sträckor. Vad säger ni gamla rävar om en resa så pass långt fram i tiden, finns det någon chans att det dyker upp ett liknande erbjudande närmare påsk? Eller finns det risk att priset snarare går upp?

Välkommen hit RonnieK, jag tror vi ser detta pris några gånger till ja. Påsk 2013 gick att köpa i januari 2013 för samma pris
 
Toppen