Business-biljetter till San Francisco och hem från Los Angeles

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Mr.chelsea, 10 Mars 2012.

1. Mr.chelsea

Mr.chelsea Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Planerar en road trip till sommaren:cool: Som rubriken antyder behöver jag hjälp att hitta business-biljetter för fem personer.
    Dit vill jag flyga till SFO och hem från LAX, eller vice versa. Behöver förslag på smidiga connections och bra priser:)

2. Tord

Tord Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej
    British Airways går att göra för 18700kr från Arlanda.

3. Kan också flyga med Star Alliance Nordamerika Joint Venture mao, Lufthansa, Swiss, United, Austrian, Air Canada för samma pris. Dock måste både British Airways erbjudande samt Star bokas innan 13 mars.

Jag skulle åka med Swiss via Zurich eller United från Arlanda till Newark. Dock enbart på hemresan. British Airways är ett bra alternativ också.

Blir intressant om ni hittar fem platser till samma pris. Om ni vill ha flera stop är Star överlägsen. Då kostar det ca 4 000kr mer, men är flexibelt. Ni skulle t.ex. åka:
    Stockholm - New York
    Stopover
    New York - San Fran
    Open jaw
    LA - Chicago
    Stopover
    Chicago - Stockholm

Last edited: 10 Mars 2012

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!