Senaste nytt

Buggar i SAS App

Bridgeman

Medlem
Man gör det lätt för sig istället för att se var det riktiga problemet ligger eller om nu de som jobbar på it inte vet var felet ligger. Jag påpekade att det är inte bara hos LH som felet ligger utan även andra bolags bokningar. De svarade då att ja vi vet inte riktigt vad det kan vara. :(
 

gusten

Medlem
Har också haft problem. Några flyg med LX kom inte in, dock stämde totalsaldot. Kontohändelserna var helt out of date. Chattade med SAS kundtjänst som lät IT folket "re-boota" mitt konto. Nu är allt som det ska igen.
 
Jag har en bokning som funkar finfint på SAS hemsida, men som inte går att hitta i appen. Någon som har ett bra knep för att lösa detta tro? (Och ja, jag har stavat rätt på bokningsnummer och namn :) )
 

Gweilo_2

Medlem
Samma problem här.
Samma här, svaret från SAS är "Tack för ditt email. Det borde gå att lägga till en bokning med partner bolag så länge den är biljetterad och appen kan hitta bokningen men det är ingenting vi kan garantera. "

Tilläggas kan att jag inte hade problem med en Lufthansa / Jet Airways bokning i höstas - kom upp direkt
 

Moco

Medlem
Appen fungerar inte bra i dagsläget. Den tappar info och har i övrigt många fel. Har lämnat feedback ett flertal gånger, men inget verkar hända.
 
Toppen