Senaste nytt

Buggar i SAS App

vegardg

Medlem
Etter oppgradering til Android 4.4 har jeg hatt problemer med innsjekking. Med en gang jeg trykker på knappen får jeg beskjed om at: "Oops... we've lost you. Please check if your device is connected to the internet." På min iPad fungerer det hur bra som helst.

Har prøvd SAS Chat, men der var det liten hjelp å få. Er det andre som har opplevd det samme?
Screenshot_2014-01-05-23-38-38.jpg
 

Llehs

Medlem
Oj... Bugg-tråd för Sas-appen...

Förutom allt annat:
Den saknar push-funktionalitet!

Åker ofta med SAS. Skulle ALDRIG förlita mig på appen för att komma med ett flyg.
Jag lägger resorna på Eurobonuskortet och appen är skrämmande ofta ur funktion, felinformerad och ouppdaterad.

(Nu försöker jag verkligen vara positiv, tanken är god.)
 

mry

Medlem
På android kan man med behöva rensa kontaktdata och sen logga in igen ifall det är problem med att man inte ser resor som man borde.
 

mry

Medlem
Fast det jobbigaste buggen är att de inte har vänsterställt texten för antalet resor man har, för har man typ över 40 så hamnar texten helt utanför skärmen till höger och syns inte alls..
 

miles

Medlem
På nyårsaftonens eftermiddag så var jag plötsligt utloggad och mitt lösenord stämde inte längre. Orkade inte hålla på att fixa med det just då (jag kollade heller inte hemsidan) och senare så verkade det ha rättat till sig automatiskt. Någon som upplevde samma problem?
 

vegardg

Medlem
Etter oppgradering til Android 4.4 har jeg hatt problemer med innsjekking.
Det har kommet ny versjon som fikser problemet nå:
New in 1.6.1
• We've added a destination page to "My Trip" - just tap on the globe icon to the right and check it out.
• Your ticket number can now be found in "My Bookings".
• To make things faster, we're pre-filling your recent departure and arrival airport.
• We've added an "Explore" section - inspired by our iPad app. Look for it in the new "More" section of your app.
• Your boarding passes are stored until 24 hours after departure, refresh to update.
Fixed the check-in bug on Android 4.4.
 

Jensik

Medlem
Någon EBG som har haft problem att få upp Fast Track på sitt boardingkort i appen? Jag checkade in idag för morgondagens GDN-CPH-ARN flygning och fick inte SAS Fast Track som jag brukar få. Enligt Fast Track - SAS ska ju GDN ha Fast Track nu (med röd matta sa min sambo som har sett Fast tracken innan:)), men av någon anledning dyker det inte upp i appen som det borde göra. Eller kan det tänkas ha med SAS EuroBonus 2.0 omvandling att göra? När de pillar med systemet uppstår det ju lite "intressanta" problem ibland ;)

Samma problem uppstod när jag flög ARN-OSL-ARN i SAS Plus iförrgår/igår. Har nu felanmält det till supporten och fick svar direkt:
Hej,

Tack för ditt email.

Det ska stå Fast Track så vi gör en felrapport på det nu på en gång.
Tack för att du hörde av dig.
 

iRobert

Medlem
Har lyckats checka in via appen, fick fram boarding pass för flighten tidigare idag, men får inte fram något för morgondagens retur trots lyckad incheckning. Någon som känner igen detta och har hittat en lösning?
 

Funcadelic

Medlem
Mina EB-poäng och kontoaktivitet uppdateras inte, det senaste datum jag ser är 12 september 2013. Någon som varit med om liknande?
 

mry

Medlem
Mina EB-poäng och kontoaktivitet uppdateras inte, det senaste datum jag ser är 12 september 2013. Någon som varit med om liknande?

Det hjälper inte att trycka på uppdatera där?

Jag har råkat ut för det någon gå och har på min Android telefon gått och rensat datat som den sparar lokalt och sen starta appen och loggat in igen med mina uppgifter och efter det har det fungerat som det ska.
 
Toppen