Senaste nytt

Bugg i Eurobonus-systemet 20 januari 2016

+1. Jäkla system de har... Flighter försvinner helt random, tar ofta lång tid att få in dem och när jag uppgraderade till plus med poäng fr. EWR den 23 januari så drogs poängen på 1 sekund! Var inne i appen direkt efter och de hade dragits. Varför går det inte lika snabbt med registrering av poäng åt andra hållet?
 

palmen

Moderator
+1. Jäkla system de har... Flighter försvinner helt random, tar ofta lång tid att få in dem och när jag uppgraderade till plus med poäng fr. EWR den 23 januari så drogs poängen på 1 sekund! Var inne i appen direkt efter och de hade dragits. Varför går det inte lika snabbt med registrering av poäng åt andra hållet?
Att bara lägga in en flight är nog gjort på 1 sekund också när det väl registreras.
Problemet nu verkar ju vara att alla flighter som gjorts är påverkade, dvs det är inte bara 1 flight för 1 person som ska registreras.
Vad det nu är som hänt i deras system låter jag vara osagt men kan tänka mig att det är några som får jobba lite övertid just nu för att lösa detta.
 

Stefan62

Medlem
  1. Mina flighter 1 - 20 januari 2016 registrerades, men försvann den 20 januari.
  2. Flighter genomförda efter 20 januari finns registrerade.
  3. Antalet genomförda flighter samt poängsaldo stämmer inte, med undantag för att förra veckans 4 flighter inte registrerats ännu.
 

Anonymous

Medlem
Har svårt att se att man gör en "compensate all" utan kompensationen beror nog på hur man har drabbats och vilken skada/förlust man lidit av detta. Med det sagt brukar denna typ av händelse öppna upp möjligheter att hitta kreativa lösningar och visa goodwill...
 

Bryant

Medlem
Tror du på kompensation för detta?

Nej

Oss = alla kunder eller viss status bara?

Oss alla som drabbade oavsett status


Inte alls är mitt stalltips. Jag har lite svårt att se vad du skulle ha ut kompensation för.

Jag tror inte på någon kompensation. Men samtidigt är det inte omöjligt att ett företag kompenserar sina kunder när de har strulat (goodwill). Men som sagt, jag tror inte på något automatiskt "förlåt för strulet, här har du 1000p". Men det hade varit en fin gest.
 
Toppen