Brussels Airlines inviger nya loungen "The Loft" i Bryssel

Diskussion i 'Lounger' startad av Agö, 23 Oktober 2014.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Wow ser riktigt fräscht ut! Påminner lite om Virgins lounger, men det kanske inte är så överraskande då Brussels Airlines tidigare var Virgin ;)

3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kommer att vara på Bru på söndag, flyger med SK till CPH och undrar lite om vilken som är Pier A och om jag kommer in som *A Gold (EBD), hur som helst ser bra ut!

4. Jacob

Jacob Medlem

Fick precis pressmeddelande om det också. Kul! Den gamla var rätt trött och den temporära i källaren var inte särskilt skoj den heller.

5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, då är det A-piren du flyger ifrån. B-piren är non-Schengen. Nog borde du väl komma in som *A Gold.

jumbooze gillar detta.
  6. itti

itti Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var på The Loft i söndags och kan meddela att det finns tre duschkabiner och vilorum. Det ända negativa var att jag inte hittade någon strömkontakt vid fåtöljerna vid fönsterna ut mot plattan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!