Brussels Airlines Business Class Stockholm Bromma-Bryssel

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 18 September 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

Brussels Airlines Business Class Stockholm-Bryssel

En snabb men trevlig flygning med Brussels Airlines i b.business. God frukost och trevlig service, inget som helst att klaga över.

View the full post

2. gillarattflyga

gillarattflyga Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevligt som vanligt Jacob! :)
    Noterade British Airwaysskylten vid check-in. British Airways flyger väl inte från Bromma eller gör de det?

3. Jacob

Jacob Medlem

British Airways flyger från Bromma flygplats till Århus och Billund i Danmark genom franchiseflygbolaget Sun Air of Scandinavia. Det är dock British Airways-nummer på alla flygningar och räknas som fullvärdiga British Airways flygningar.

4. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant och givande reportage - som vanligt! Tack!
    Har åkt linjen till Bryssel på väg till Lissabon för ett par år sedan. Dock, längre bak i maskinen. Snabb förbindelse ...

Har sett en Avro med British Airways:s färger under inflygning hemifrån ett par gånger i år och tänkte fråga om British Airways har en service på BMA. Så, nu fick jag svar på det också ...

5. FarewellFire

FarewellFire Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har själv bara trafikerat Bromma ett par gånger i mitt (och senast tio år sedan) så det var kul att se ett reportage med lite info därifrån. Läget är ju för många av oss i Stockholm fantastiskt så det vore inte helt fel med lite SAS-flyg därifrån också (för oss EuroBonus-poängjägare)... Men de får bara ta emot större jet-flyg (A320 och B737) i undantagsfall va?

6. Flying high

Flying high Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brussels Airlines tillhör ju Star Alliance, så EuroBonus-poäng borde bli tillgodräknade på deras flygningar :)

FarewellFire gillar detta.
  7. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flög den här rutten i veckan och fortsatte med Brussels från BRU till TLS. Jag kan inte säga att jag tycker maten var av någon högre kvalitet. Däremot hade dom ett mycket gott rödvin ombord. Känslan av servicen var att den var relativt oengagerad. Dock var det ruskigt billigt. En Y för 3000 Sek till TLS är ju helt ok.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!