Bruce Springsteen flyger SAS business class till Skandinavien

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Trumis, 2 Maj 2013.

1. Trumis

Trumis Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev lite förvånad att Bruce S flyger med reguljärflyg, trodde han flög privatjet. Han valde SAS C för sin resa till Oslo. Kanske t o m samma flygplan som idag fastande på EWR p g a krocken....

Johan träffade Bruce Springsteen på planet

Förresten, när jag går in på BC ser sidan helt konstig ut.

2 personer gillar detta.
  2. flierman

flierman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men vilket flax, själv har jag aldrig mött någon mer känd än Filip och Fredrik i C-klass till USA :eek:...varför kunde inte jag få träffa bossen som är stort fan. Ska se honom både Fredag och Lördag så det blir en bra helg!

1 person likes this.
  3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oj, det går kanske ordentligt utför i karriären där :confused: Vem vet, Bruce kanske tom körde en OT? :D

Men desto roligare för Johan och SAS... :)

1 person likes this.
  4. JonW

JonW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stackarn...
    Ännu märkligare att en person med så mycket pengar och så mycket resande inte gett sin resebokare en kravspec som innehåller flatbeds.
    Men tidtabellen var väl viktigare i just detta fall, får man väl anta.

5. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    New York-Oslo är ju en rätt kort flight, så det fungerar med SAS-stolarna antar jag. Eller så trodde han att LAN redan hade börjat flyga med sina flat-beds på sträckan. :cool:

1 person likes this.
  6. Läste nyheten och blev lite förundrad, trodde han åkte privatkärra, är han fattig eller bara snål? ;)

7. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I SAS C så borde han väl klassas som Masochist? :p

8. maba

maba Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är nog mer förvånad över att denne Johan skall ta med sin ex-fru till konserten än att Bruce flyger SAS. :confused:

5 personer gillar detta.
  9. NotRyan

NotRyan Medlem

Lugn och fin nu... Eller har du fastnat i en stol som vikt sig framåt och fastnat? :)

Jag tycker inte att SAS C-klass på Long-haul är så illa, stolarna är OK om du inte råkar få en trasig (sen gillar jag inte 170-graders recliners men det är en annan story), Maten är god. Servicen är trevlig familjär och bra. C-klass toaletten är större än på många andra bolag inkl. Lufthansa, TG, SQ.

Mvh
    /NotRyan

Last edited: 5 Maj 2013
    1 person likes this.
  10. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag håller med helt och hållet om att det är OK men jag hade valt LX varje dag i veckan. Men nu var det ju the Boss det handlade om :D
    Han borde ju ha råd med LifeMiles och boka in sig på Lufthansa F.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!