Senaste nytt

British Airways Visa via Entercard upphör mars/april -19, alternativ?

Homer

Medlem
Borde tipsa Resurs Bank om detta :)


Tydligen någon som gjort det redan


Let your shopping trips really take you places with a British Airways World MasterCard from Resurs Bank
Collecting Avios with credit cards | Executive Club | British Airways


The British Airways MasterCard is issued by Resurs Bank AB (Resurs Bank AB, SE-516401-0208. Box 22209, 25024 Helsingborg, Sweden).
Eligible applicants must be a Danish citizen.


MEN det där kortet har tydligen ingen 2-4-1 voucher
 

agehall

Medlem
Spelar väl ingen roll du ska ju sluta med BAEC ;)
Stämmer bra. Trillar ner till Silver snart och frågan är om jag ens kommer behålla det. BA Kreditkortet har jag i praktiken inte använt sedan de sänkte intjäningen, så oavsett om jag hade fortsatt med BAEC eller inte så hade jag inte varit ledsen för att produkten försvinner.
 

doc

Medlem
Igår fick jag brev om att mitt kort kommer sägas upp från februari 2019. Det kommer ersättas av ett re:member-kort (som jag absolut inte vill ha). Det blir väl till att handla med SAS Mastercard när SAS AmEx inte är accepterat betalmedel.
 

Aviator

Medlem
Vilka alternativ kikar ni på istället för BA? Jag valde att avsluta mitt kort då re:member är inget jag är intresserad av öht.
Har redan ett Amex och ett Mastercard kopplat mot SAS, skulle gärna se något annat bolag kopplat till ett VISA - existerar det?
 
Toppen