Senaste nytt

British Airways Stockholm-London pris utan baggage

doc

Medlem
Förlåt, men kan inte låta bli, men är det ett nytt bolag vi talar om? British Airwyas har jag aldrig flugit med. Låter som ett bolag baserat i Cardiff.
 

Palazzi

Medlem
Jag får alltså 20TP för att sitta i loungen och dricka champagne? Det här kommer bli en rolig helgaktivitet :)

Någon som sett om detta rör sig om specifika destinationer, och är begränsat till Point to Point. Jag behöver nämligen ett nytt bolag som tar mig till Linate (när alla andra lägger ner).
 

Homer

Medlem
Förlåt, men kan inte låta bli, men är det ett nytt bolag vi talar om? British Airwyas har jag aldrig flugit med. Låter som ett bolag baserat i Cardiff.

Skyll inte på mig, efter det jag skapade tråden har någon klåpare ändrat rubriken
finns inte så många som kan göra det, Concorde är säkert för lat återstår alltså inte så många ;)
 

doc

Medlem
Skyll inte på mig, efter det jag skapade tråden har någon klåpare ändrat rubriken
finns inte så många som kan göra det, Concorde är säkert för lat återstår alltså inte så många ;)

Jag skyller inte på dig, då jag tyckte mig minnas att rubriken inte såg ut så från början.
 

Homer

Medlem
Hur många flaskor behöver man dricka för att gå plus på resan? :) Jag ser massor med möjligheter här...

Glöm inte att ta med i beräkningen att du kan dricka GT och öl i Menzies lounge på utresan.
(för min del står jag över deras vinutbud ;) )

och även om det är ekonomi mer GT och öl under flighten.

Du bör alltså ligga på plus redan innan du satt foten i GF.
 

agehall

Medlem
Shit, jag kan ju säga upp mig från jobbet och bara leva på det här! Lifetime gold, fri sprit och gratis resor till LHR, det här låter ju som ett drömliv! :)

När åker vi!?
 

Palazzi

Medlem
Vi kör väl varje helg förutom jul/påsk? 50 x 20TP = 1.000TP

Alla håller liv i Silver bara på detta. Med lite andra resor håller man även liv i guld. Efter 30-35år är vi Lifetime

Under andra reseåret är vi nästan alla guld, så ingen risk att ingen blir ingästad :)
 
Toppen