British Airways nya hemsida

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av doc, 19 April 2012.

1. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    British Airways verkar ha lanserat en ny hemsida idag. Jag får säga att det är väldigt efterlängtat, då den gamla designen såg ut att komma från 90-talet. Dock är det bara vissa delar av sidan som har uppdaterats med ny design. Jag antar (och hoppas) att man byter ut bit för bit.

2. erhel

erhel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är egentligen abra förstasidan som är justerad, och då följer headern och den nedre delen med på alla andra sidor. Just nu är det ju inte direkt konsekvent på sajten när nya och gamla designen blandas friskt. Men förhoppningsvis byts även resten ut.

3. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett riktigt bra lyft tycker jag. Gillar designen! :)

4. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser bra ut...men det är alltid jobbigt att byta det man är van vid!!! hehe...

5. Trodde det enbart berodde på att jag är i Kanada som jag såg den här versionen. Äntligen, ett bra lyft! Förra versionen såg ut som passagen.se cirka 1999.

6. 2 personer gillar detta.
  7. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Märkte ni att den svenska översättningen är lite styltig? :)
    "flights and holidays" har blivit "flyg och helgdagar" :D

1 person likes this.
  8. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, jag undrade också om man kunde köpa helgdagar av British Airways. Vore trevligt med lite extra ledighet.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!