Senaste nytt

British Airways hemsida gör mig en aning frustrerad..

Jag kan vidare tipsa om att BA.com fungerade bättre med IE än Chrome.
När jag använder Chrome kan jag knappt logga in på Executive Club.

Så krånglar det, testa IE.

Bilen är färdig fr.o.m. 19:15. Ingen människa kan ju på exakt klockslag ange tiden de fysiskt kommer hämta bilen på, så oroa dig inte. :)

Ok, då vet jag.
Bara bilkörningen att vara orolig över då.. :rolleyes:
 

Dr. Miles

Expert
Jag har provat Asianas sida med IE också, men det hjälpte inte. Fullständigt omöjligt att boka internationella resor, trots att jag provade att installera alla dessa tveksamma tillägg som Asiana tvingar på dig (skulle ändå formatera hårddisken, så jag hade inte mycket att förlora ;) ). Världens absolut sämsta hemsida, iaf om vi håller oss till seriösa flygbolag.
Det måste vara Windows XP och Internet Explorer 6 för att fungera korrekt... :rolleyes:

Det är ganska många hemsidor i Sydkorea som kräver IE, inte bara Asianas. Det är väl snart det enda landet i världen där IE dominerar totalt.
Det kan lätt att bli så när företaget värderar sina anställda med minuspoäng istället för pluspoäng. Många japanska myndigheter hade likadant upplägg.
Om websidan inte fungerar då är det användarens fel. Webbsidan är Internet Explorer (Microsoft) anpassad, Microsoft kan inte göra fel, eller hur? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Toppen