Personalen var mycket bra och hjälpte till på alla sätt så att alla till slut fick plats med sina tillhörigheterTog du upp detta med personalen? Det är inte OK att inkräkta på medpassagerarnas utrymme hur som helst bara för att man reser i F.
Australiensare; därmed inte sagt att alla är sådanaBerätta mer om denne marodör!
Vad var det som BA inte gjorde så bra då?Personalen var mycket bra och hjälpte till på alla sätt så att alla till slut fick plats med sina tillhörigheter
OmbordstigningenVad var det som BA inte gjorde så bra då?
Årtiondets lågpunkt nådd hos BA. Hade en avios-resa som jag avbokade i mitten på juli. Pengarna sattes in på mitt konto, men inte mina 115.000 avios. Jag mailar cust relations den 30 juli och nu, 2 mån senare(!!) svarar dom att det är bättre om jag kontaktar deras refund-team. Och gissa vad, jag får en vanlig postadress - ingen email....vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Det här gör mig så förbannad så jag kommer att ta mina 2500-3000 TP årligen ngn annan stans.