Senaste nytt

British Airways börjar att köra Boeing 787 Dreamliner på London-Stockholm

Bern

Medlem
Så, bokat en tur ARN-LHR 10-11 augusti i CE. Får se vad som står vid gate när dagen väl kommer :)
 

JensE

Medlem
Jag är bokad på 781 den 23:e och 780 den 25:e Augusti (gott om billiga platser kvar).
Får se vad som står vid gaten också :cool:
 

Homer

Medlem
Still a crew rumour, but one from a good source.
ARN to run from the 9th August until the 31st August.
First route will be Calgary followed by Newark then Philadelphia, Toronto, Washington Dulles; Chengdu will also be changing to a B787.

Om man läser efterföljande poster i tråden blir man mindre övertygad

Some of that is correct, although the first Long Haul route is incorrect.

I have also heard that CTU will go to the 787, but was then told in training that it was not, so unsure how true that one is.


BBB, would the ARN dates on that look to be right? I presume it would be on the 780/781 rotations.


The rotation is correct, as mentioned previously to replace the 767 capacity. Although the dates, from what I have been told, are not correct. However, things could change.
 
2599 SEK tur o retur 16-19, 23-25 augusti finns! Men då gäller de som sagt att datumen är rätt!

Mitt alternativ står högst på 16-19 eller helgen innan dess!
 
Last edited:

Pushback

Medlem
Precis bokat 27-29 Augusti i Club. Personligen tycker jag detta ska bli en större erfarenhet än alla A380 jag testat (även om de har varit i F). Ska bli oerhört spännande och intressant..:eek:
 
Spontan fråga som jag funderat på men har dom inte First på denna tjärra? Vem får turen att åka i dessa säten om så är fallen?
 

Homer

Medlem
Spontan fråga som jag funderat på men har dom inte First på denna tjärra? Vem får turen att åka i dessa säten om så är fallen?

Såvitt jag vet är det såhär det kommer att se ut, så frågan är väl snarare vilka som kommer att hamna i WTP ;)
article-2246867-1679FBFD000005DC-840_634x430.jpg
 
Toppen