Bra säte i Business class på Swiss Airbus A330...?

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av perhall, 22 Januari 2013.

1. perhall

perhall Medlem

Hej,
    ska till Sao Paolo och undrar om bra säte i Business (eller C som ni initierade här på forumet säger:)). Hittar inget på SeatGuru Seat Map SWISS Airbus A330-300 (333) ... reser ensam och brukar springa omkring en del (är 11 timmars flygning ZRH-GRU tror jag) så bra om jag slipper klättra...
    Per

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    4 eller 6A.

3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    5K. Say no more! :cool:

4. Jag gillar enkla sätten "A" då dessa är lite "öppnare" än motsvarande på "K" sidan. Jonas C förslag "5K" är bra, men lite tightare känsla på enkla "K" tycker jag. Har testat 4A och 5K och föredrar 4A. Men lilla "stubli" eller mini-kabinen är bäst.

Är du 100% på att den är en A330-300 och inte A340-300? Skillnaden är att när man uppgraderade A340-300orna så behöll man det gamla IFE systemet, så det är inte samma kaliber som på A330-300. Det är den största skillnaden ombord.

5. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    5K i Stubikabinen är ju grym! Älskar den platsen, faktiskt.. :cool:

6. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gillar 4A bäst!

7. perhall

perhall Medlem

Rackarns, det är visst en 340 ser jag nu... tyvärr var de platser ni nämner och alla andra fönsterplatser upptagna eller reserverade för Senator-snubbar, så det fick bli 8G. Hoppas det funkar och tack för er hjälp.
    Per

8. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  9. perhall

perhall Medlem

Jag är EBG, ska testa att ringa...

10. perhall

perhall Medlem

Tack för er hjälp, gick tyvärr inte att få preferred seats med EBG, måste vara Lufthansa .../Per

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!