Bra priser till USA med SAS, boka senast 24/2

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av palmen, 21 Februari 2014.

1. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Såg denna just nu, ingen aning om den varit uppe tidigare
    Flyg till USA med direktflyg - billiga flygbiljetter till USA - SAS

New York, Chicago, Washington från 4500
    San Francisco från 4900 (Sökte på 8-14 oktober)

2. FlyingFire

FlyingFire Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon här som haft ögonen med sig tidigare år och vet/sett att det släppts juli-datum lite senare på våren?

3. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känns inte som SAS behöver rea ut platserna i ekonomi under sommaren. Borde vara den perioden som säljer bäst. Däremot borde en rea i business komma under den perioden.

1 person likes this.
  4. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De hade en sommarkampanj runt nyår, tror priserna låg på lite under 5500 kr till NY då.
    Som sagt, det är inte så sannolikt att det kommer en till eftersom det är högsäsong för semesterresor ändå.

5. hallgren

hallgren Medlem

Några kampanjer för USA-resor efter 15 juni har inte funnits, i den kampanj som kördes efter nyår var USA undantaget under sommaren. Jag tröttnade på att vänta och bokade flyg i paket med de första hotellnätterna, där fanns det (för några veckor sedan) hyfsade priser att hitta under sommaren.

6. FlyingFire

FlyingFire Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har för mig att jag hade ögonen med mig runt nyår på SAS kampanjer, kanske inte ändå när jag var i Myanmar...
    Nåja, för mig är det inte hela världen att planera om min sommar lite, beslutade ändå att ge mig själv ett sista sommarlov i livet i vintras.

7. englundjesper

englundjesper Medlem

Land:
    Norge Norge
    Bra priser även utanför perioden.
    Bokade OSL-ARN-EWR-OSL 25-29 juni för 4000 NOK + OT från GO till Plus för 1439 NOK (€176).

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!