Bra och prisvärda hotell i Houston?

Diskussion i 'Hotell' startad av GOTATH, 17 Maj 2015.

1. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som har tips om prisvärda och bra hotell i Houston? Var lite inne på Hilton Americas men priserna har gått upp till 300$ per natt... Är CCG, Accor Platinum och Hilton Blue.

Får lägga till lite i och med att det helt plötsligt blev en ny tråd.

Åker 12-17 augusti.

Budget: 100-250 USD

Gärna med excecutive lounge

Last edited: 17 Maj 2015
  2. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittar Hilton Americas för 487 USD för 2 personer i 4 nätter men gissar att du inte åker 11-15 juni då :D hotellet har fått bra respons på tripadvisor också!

3. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hehe nää. Åker 12-17 augusti. Gjorde såklart misstaget att inte boka då det var 138$ per natt... :oops::mad:

4. Christian R

Christian R DYKWIA

Vi er jo en del som skal til Houston i løbet af de kommende måneder, så jeg tror nu nok der kan komme lidt diskussion ud af spørgsmålet.. :)

simon_says91 gillar detta.
  5. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är bokad på Hilton Americas 16 juli till 18 juli totalt 491 $ för dessa två nätter. Någon skrev på forumet att det var en 1/3 av priset att gå på resturang i Houston mot New York, så här skall det ätas hummer och stora köttstycken för att tjäna in på det lite dyra hotellpriserna, ju dyrare jag äter ju billigare blir hotellet, visst tänker jag rätt?

Last edited: 17 Maj 2015
    Joakim, Johan Hbg, edlundo och 4 andra gillar detta.
  6. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte bott där, jag kollade på min datum och fick för 301$, men jag stannar nog på Hilton Americas, får som sagt var äta dyrare

8. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter på Gotlandsbåten nu med kass mottagning, men tror jag lagt upp en recension från Hilton Americas Houston.

GOTATH och Christian R gillar detta.
  9. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer.

10. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har ett Mortons cirka 1km från hotellet, de har en riktigt najs vinkällare i glas, vet inte om man får gå in där egentligen men jag gick och kikade lite. :)
    morton_iah.jpg

011430121 och Christian R gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!